wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik wil even klagen over mezelf.
    Wát ben ik een slechte verkoopster!! Ik ga echt véél te snel akkoord met een bod omdat ik bang ben dat ik iets niet kwijt raak ofzo... Ik heb dus m'n draagdoek twee dagen geleden tegen best een oke bedrag verkocht aan iemand, wacht nog op het geld overigens. En tot en met vandaag krijg ik nog steeds reacties met véle leukere bedragen. Grrrr!!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Omdat mijn moedergevoel zei dat er iets was met ons ventje zijn we bij de kinderarts gekomen. En helaas klopte mijn gevoel. Vorige week is er een MRI scan gemaakt waaruit bleek dat er op meerdere plaatsen te veel hersenvocht is en zijn hersentjes aan de kleine kant zijn, terwijl zijn hoofdje juist wat groter dan gemiddeld is. Er is een urine- en bloedonderzoek gestart, waarvan we pas op zijn vroegst over 5 weken de uitslag krijgen.

Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar mensen wat een onzekerheid. Ik ben zo bang voor wat er komen gaat...

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nog 1 week vakantie, en dan weer werken...:cool:
    Totaal geen zin in!
    Maar aan de andere kant mag t snel zo ver zijn, want dat betekend ook dat ik met de pil kan stoppen, en voor ICSI kan beginnen.

Dubbel gevoel dus......

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    :D lekker vliegtuigspotten in je eigen tuin...

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik wil even kwijt dat ik de mode nu echt niks aan vind voor de kids. Onze oudste wil alleen maar jurkjes. Heb vanmiddag de hele stad met haar door gelopen en hebben nu nog steeds mar 1 jurkje en een legging. En ik heb geen zin om een fortuin uit te geven voor kleren.

6. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik wil even kwijt dat ik heel erg blij ben met mijn vent:) Hij is echt lief voor me vandaag.:p

7. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik baal van mijn fikse verkoudheid en grieperig gevoel.
    En dta mn man met onze 2 dochters vandaag een leuk dagje uit is en ik gewoon te belabberd ben om mee te gaan.
    Zit helemaal in mn uppie thuis en verveel me gigantisch!

8. Dana

Dana Niet meer actief

sterkte voor jou, dat wil ik even kwijt ;)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wil gewoon even kwijt dat ik donderdagavond (opnieuw) tante ben geworden van een prachtig jongetje en dat mijn beste vriendin NU ligt te bevallen, aaaaaah!!!

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik baal van me nek die na 1jaar nog steeds verga van de pijn en dat me nu me werk gekost heeft

mamachantal diep respect voor jullie sterkte

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #91 miss C, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    Ik superblij ben dat ik al 10 kilo ben afgevallen:D
    *ben stiekum toch wel een btje trots op mezelf*

en dat ik baal dat ik nog steeds geen positieve test heb gehad:x:(

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben nog steeds niet ongi maar durf geen zwangerschapstest te doen. ben nu 4-5 dagen overtijd maar zal je net zien koop ik een test, is ie negatief en dan wordt ik drie uur daarna ongi.. weer 10 euro naar de klote en de kruidvat zit hier niet in de buurt. ( 2 voor 5 euro) maar ja aan de andere kant ben nooit zolang. pfff wachten maar weer hihihi.
    een derde is welkom maar nu niet zo handig ivm antidepresiva die net begint aan te slaan. en de filet americain, leverworst en blikjes energydrank schreeuwen naar me in de koelkast!!!!!!!!!!!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vraag me toch af hoe het komt dat de prijs van ruwe olie blijft dalen, maar ik aan de pomp bijna 10 cent meer betaal voor een liter benzine dan 2 weken geleden.

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben stiekem blij dat de psz weer begint, kan Martijn zich even uitleven en Emma en ik lekker tutten thuis.

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik voel me klote, na een rot nacht!! Ruzie gehad met vriendlief terwijl we eigenlijk wilde klussen!
    Had za.nacht een knaller van een ovutest. En omdat hij za niet thuis sliep hebben we vrijdag al geklust! En gisteravond wilde we dat dus weer doen, totdat we ruzie kregen!

Denk dus dat we deze maand wel kunnen vergeten!!! :( En dat doet me verdriet!

Wat denken jullie.....is er nog een kleine kans als we vanavond weer wel klussen?!?

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

lief kleintje, jullie gaan gewoon aan de goed maak klus;)

en ik had een klacht ingediend over de niet nederlands pratende chauffeur van mijn kleintje en nu krijgt ie hem weer en zat ie dus boos en verdrietig in de bus weer naar school:(
    En kan best zijn dat ie misschien heel aardig is, maar is het zo veel te veel gevraagd om een begrijpelijke chauffeur te hebben die de relschoppers tenminste rustig houd:x:x

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ja, maar dat wordt dan toch pas vanavond.....en dat is te laat vrees ik! :(

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik zal voor je duimen. Je weet nooit...

19. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ga vanaf vandaag afvallen en het gaat me nu gewoon lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat goed!! Ikke ook :D

En je hebt vast snel een positieve test hoor, komt allemaal goed!

Ik heb vanochtend mijn meisje weggebracht voor haar eerste echte schooldag.... wat wordt ze toch snel groot. Het is als de dag van gisteren dat ik haar in mijn armen kreeg, en nu zit ze gewoon op school!!! :$

Deel Deze Pagina