wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wilde even kwijt dat ik ontzettend boos ben op marktplaats omdat ze zomaar mijn advertentie van mijn te koop staande auto hebben verwijderd met de mededeling dat het in strijd was met de regels ?????
    ben ik nu mooi mijn advertentie kwijt en ook nog eens 15 euro naar de kl*TE:x:x:x:x:x:x:x:x

EN PROBEER ZE MAAR ERGENS TE BEREIKEN:x:x:x:x:x:x:x:x

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hebben ze niet gezegd wat de exacte reden is? Wat flauw

3. anne85

anne85 Niet meer actief

ik vandaag niet tot mijn werk kom, (mag thuis werken) het lukt niet en ik heb nog geen bal gedaan kijken alleen maar uitzendinggemist, maar maandag wel een stuk in moet leveren dit moet dus in het weekend grommm ben dus boos op mezelf :(

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nee dat hebben ze niet gezegd wel een lijstje met de verboden dingen meegestuurd:(:( maar daar zie ik dus niet bij staan dat je een auto niet meer op mp mag zetten:(:(

grrrr ik ben echt boos hierover:x:x

en dan heb ik wel via het contactformulier om uitleg gevraagd maar een antwoord kan dus 4 dagen duren ;) als ze natuurlijk een antwoord schrijven:(

5. Jel

Jel Niet meer actief

Je hebt pb. :D

6. moeder254

moeder254 Niet meer actief

IK WIL ZO GRAAG ZWANGER WORDEN!!!!!!! Om me heen de een na de ander die het lukt, hier na 2 jaar nog niet..
    Mijn zoon is bijna 6 en die wil ook zo graag een broertje of zusje krijgen..soms trek ik het gewoon even niet meer bahbahbah!!!!!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voel me zo onwijs gelukkig.
    Mijn vriend is zoeen schat en ik ben zo blij met ons kleine meisje.
    Wat kan ik mij nogmeer wensen in het leven! :D

8. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ik wil even kwijt dat ik al 2 weken iemand boze mails stuur dat het pakketje van MP niet binnen komt met kleertjes,maar dat het eigenlijk een fout van TNT was en het pakje zoek was.
    Het ligt dus niet altijd aan de verkopers..
    Sorry voor mijn boze mails!

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    we staan eerste op een woning nou hopen dat er niemand met meer inschrijftijd reageerd voor woensdag:D duim duimduim

willen jullei ook duimen kaarsje brande???

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben vanavond een bruiloft en ik heb er helemaal geen zin in! Het is een oud klasgenoot van m'n man, af en toe (een keer in het half jaar ofzo) zien we elkaar en verder is er geen contact. Mijn man kent een jongen die er ook al zijn (ook een oud klasgenoot, maar daar heeft hij helemaal geen contact mee) en verder kennen we helemaal niemand. Ooh ik heb er zo'n hekel aan!

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Mensen die geen knipperlicht aandoen :S bleg... en als je studentenreis iets belt je er gewoon weer uit wordt gegooid na een half uur wachten!!! 10 ct p m

12. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Misschien hebben we wel dezelfde bruiloft hihi..
    Nee grapje maar ik moet ook en heb tot nu toe ook niet zoveel zin maar dat komt omdat ik het zooo ontzettend druk heb..

Veel plezier ;)en gewoon tegen je man aankletsen en wie weet valt het wel mee!

13. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat ik weer een poging waag om te stoppen met roken maar het nog niet zo goed gaat. Ik heb alweer zin in een peuk en sta ook op t punt er 1 te pakken.

Ben echt zwak met dit soort dingen :(

14. Only me

Only me Niet meer actief

volhouden!!!!

15. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    Ik wil even kwijt dat ik weer een poging waag om te stoppen met roken maar het nog niet zo goed gaat. Ik heb alweer zin in een peuk en sta ook op t punt er 1 te pakken.

Ben echt zwak met dit soort dingen :(

het lukt je wel doorzetten uiteindelijk makkelijker dan je denkt.
    ik kan het weten ben net 3 weken a 4 weken gestopt

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik wil even kwijt dat ik er helemaal gefrustreerd en boos van word dat ik voor alle banen word afgewezen waar ik op solliciteer, omdat ik niet genoeg ervaring heb. GRRRR!!!! Hoe krijg ik dan ooit de benodigde ervaring???? En waarom mag ik mezelf niet bewijzen????

17. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

ik moet toegeven dat ik zwak ben geweest. Het is echt moeilijk als je steeds alleen thuis zit. Dan heb je steeds je gedachten erbij. Hoop echt dat het gaat lukken maar heb er een hard hoofd in. Iedereen om me heen rookt en ik ben niet echt sterk met dit soort dingen.

Maar thnx meiden

18. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

dat ik vanmorgen te horen heb gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Ben er zo ziek van!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een sh*t nieuws:(
    Hopelijk vind je snel iets anders!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249