wil je ook een "Designer Vagina"?

Discussie in 'De lounge' gestart door cimbomlu, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    http://www.beperkthoudbaar.info/docuHi/

Hier die documentaire, ik heb 'm al eens erder geplaatst.
    Het zet je wel aan het denken over hoe verknipt alles eigenlijk is mbt 'schoonheid'.
    Grappig ook is het stukje waarin de bouwvakker vertelt dat de grens van vrouwen waar hij naar fluit toch wel op 30 jaar ligt. :confused:

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Grappig dit, maar mijn vagina is designer genoeg.

Het gaat hier ook om schaamlip correcties en op zich heb ik daar niets op tegen. Bij mij sluit alles mooi aan en mijn kleine schaamlippen zijn ook klein en hangen er niet uit. Sommige vrouwen hebben daar echt last van, met fietsen bijvoorbeeld, ik kan me er dan iets bij voorstellen.
    Als het je echt hindert, maar om de reden dat het mooier is vind ik echt onzin.

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Kan me niet voorstellen dat iemand dit voor zijn 'lol'doet :(

Ik kon na 6 weken na de bevalling nog niet goed zitten omdat de hechtingen nog steeds pijn deden :( dus het zal nog niet eens in me opkomen om me daarzo nog eens even te laten opereren omer 'mooier uit te zien. :rolleyes:

Nee laat.... maar ben tevreden zo ;)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gelukkig hier nog geen gyn gehad die vond dat ik niet meer mocht scheren. En helaas heb ik welleens een abces gehad maar die gaan ook wel weer weg na een paar dagen (zijn wel vervelend hoor).
    Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar de haren weer te laten groeien hihihihi.

En een operatie om schaamlippen te laten verbouwen... hmm nee, lijkt me niet echt prettig. En daarnaast is het hier niet nodig, ik kan gewoon fietsen zonder lipjes opzij te moeten leggen.

5. sim

sim Niet meer actief

als het inderdaad hinder geeft, dan kan ik me voorstellen dat sommige vrouwen er wat aan laten doen, maar omdat het mooier lijkt :confused: en voor een man zodat het voor hem strakker zou zijn, doei!

en wat dat ontharen betreft, ik voel me wel hygiënischer als dat weg is en netje, aan het eind van de zwangerschap ging dat allemaal op gevoel, en na de bevalling (als je zeg maar je zicht weer terug hebt) ben ik me lam geschrokken, wat ik dacht dat het er wel netjes uitzag, zag er echt schots en scheef uit :)

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wahaha ja sim dat had ik ook. dacht dat ik het toch echt netjes had bij gehouden (op gevoel :) ) :D

7. Wizzle

Wizzle Lid

31 jul 2007
    33
    0
    0
    Ook dat het strakker zou zijn is maar van tijdelijke aard hoor. Rekt toch weer uit ;) De "strakheid" van de vagina heeft meer te maken met de stand van de bekken. Dus als je brede heupen hebt dan kan de elk jaar wel blijven opereren voor de "strakheid" van de vagina :)

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Zo'n designer vagina is hartstikke zonde. Een groot gedeelte van het plezier dat je beleeft aan seks komt door de gevoeligheid van je schaamlippen. Waarom zou je daar in vredesnaam in willen snijden? Dan ziet het er misschien wat strakker en jonger uit, maar wat heb je daar aan als je bijna niks meer voelt tijdens het vrijen?

Belle, moet er niet aan denken.

Deel Deze Pagina