Ik vraag me af hoeveel mensen nu echt van tevoren willen weten wat het geslacht van hun kindje is. Het lijkt wel alsof iedereen die zwanger is met de 20-weken echo wil weten wat het wordt. Bij ons eerste kindje wisten we het niet. Eigenlijk omdat mijn man het absoluut onnodig vond en ik uiteindelijk mijn mond toch niet tegen hem zou kunnen houden . We moesten ons wel steeds verdedigen, zo van, nee we weten ECHT niet wat het wordt, we liegen er heus niet over! Nu heb ik wel het gevoel dat ik het echt graag wil weten met de 20-weken echo of eerder! Ben benieuwd naar de uitslag van de poll.
Wij willen het wel weten, alleen is het maar al om het praktische, zoals het kaartje,kleertjes enz. Bij onze 1e wou ik het niet weten...maar opeens was ik zo nieuwschierig, en de gyneacoloog kon toen al snel zeggen dat het een meisje was. Bij de 2e wouden we het gewoon graag weten, alleen is het min of meer een verassing gebleven, want bij ons in het ziekenhuis wordt je gewoon om de 4 weken ingepland en heb je elke keer een andere gyneacoloog 2x werd er gezegt meisje en 2 x jongetje. Uiteindelijk zijn we naar een pretecho bureau gegaan, en die wisten ons te verzekeren dat het een meisjes zou zijn! En dat kloptte inderdaad. En dit keer hopen we natuurlijk dat we het ook voor de bevalling weten!
Bij Ayla wisten we het en bij deze 2e beeb willen we het ook graag weer weten. Ik vind het toch wel heel erg leuk om gericht te shoppen en het kamertje echt meisjesachtig (in het geval van Ayla dan natuurlijk) in te richten.
Jaaaaa!! Ik heb zelfs een geslachtsbepaling met 16 weken gehad omdat ik echt niet meer kon wachten. Voor een deel om praktische redenen, maar voor een groot deel omdat ik echt supernieuwsgierig was of mijn voorgevoel klopte. En het klopte inderdaad Bij mn dochter wisten we het ook, ook uit nieuwsgierigheid
Hoi, Wij wilden het ook graag weten. Dus we hebben met 16 weken een pretecho laten doen, ook gewoon omdat ik de kleine graag weer wou zien. Nou het word een meisje als het goed is, maar de ongeloof/onzekerheid daarover blijft wel een beetje eerlijk gezegt! Soms ben ik bang dat straks inneens blijkt dat het een jongen is en we helemaal ingesteld zijn dan op een meisje. Dus of ik het weer over zou doen, geen idee eigenlijk..
bij onze oudste wisten we het niet en wilden we het ook niet weten, bij de jongste wel maar toch hield ik de twijfel...want als ze nou toch een jongetje is??? Na 2 echo's en beide keren een meisje namen we de gok. En tja als ze toch een jongen was geweest dan had hij op een roze kamer geslapen!!!
Eigenlijk wil ik het helemaal niet weten maar ik ben bang dat de nieuwsgierigheid gaat winnen... Baal wel een beetje van mezelf haha Ik ben nu gewoon al zo ontzettend nieuwsgierig!! En dat zou ik dan nog 7 maanden lang moeten zijn
Wij weten niet wat het wordt. Practisch? Je kan een jongens en een meisjes kaartje uitzoeken, zo ook met namen. Er zijn genoeg neutrale kleertjes, en ook het kamertje kan je in neutrale kleuren inrichten. Ik vind het juist spannend nu. Nog een paar weekjes en wij weten of we een zoon of dochter krijgen!
Ja.. ik kon bij de eerste niet wachten en nu ook niet (al moet ik nu nog wel even mijn geduld houden ) En niet voor de praktische dingen, maar gewoon omdat ik super nieuwsgierig ben! x Roosje
Ik wilde het ook heel graag weten. Vriendlief liet het aan mij over maar hoe dichter het bij kwam hoe leuker hij het ging vinden om het te horen. Ik vind het vooral fijn om lekker te kunnen shoppen en het kamertje op in te richten. Tuurlijk kun je daarna ook nog genoeg gekleurde accesoires kopen en kleertjes in stijl maar juist die voorpret vind ik heerlijk. Wij hebben er voor gekozen om het de opa's en oma's in spe en de zus van mijn vriend ook te vertellen, voor de rest houden we het stil
Ja, wij willen het ook graag weten. As maandag met 15+4 geslachtsbepaling, hoop zo dat ze het kunnen zien!!
Ik wilde het eerst wel weten en mijn vriend niet. Uiteindelijk mijn vriend overtuigd om wel een geslachtsbepaling te laten doen bij de 20 weken echo. Totdat familie en vrienden begonnen te vragen dat als we het wisten dat we het dan wel zouden vertellen. Maar wij wilden het helemaal niet vertellen en aangezien ik (mezelf kennende) zo mijn mond voorbij zou praten dus toch maar besloten om het niet te weten.
Ik zou het wel willen weten, vooral om de praktische redenen. Toch zal de babykamer gewoon wit worden, dan kunnen we hem gewoon zo laten voor evt een tweede kindje. En ik zou het wel leuk vinden dat het voor familie/vrienden wel een verrassing zou zijn.
Wij willen het van tevoren niet weten. Ik kan niet wachten op het moment dat mijn man kan zeggen; we hebben een zoon/ we hebben een dochter En idd verdedigen. Waar slaat dat op? Sommige mensen zeggen zelf ;' jullie weten het zeker al maar willen het niet zeggen ' ? Pardon??!!
Ik wilde het absoluut wel weten en mijn vriend vond het allebei wel goed, wel of niet weten dus heb met 17 wkn en echo gehad... Hoop nu met 20 weken volgende week nog een keer de bevestiging te krijgen allereerst uiteraard dat voor zover ze kunnen zien het gezond is en misschien nog even het geslacht. Ik houd gewoon van jongens en meisjes dingen en niet van neutraal... Ben ergggggg kieskeurig haha
Ja, wij wilden het graag weten en hebben het beide keren ook gewoon verteld. Nu moet ik wel zeggen dat wij in het buitenland wonen en dat de zwangerschappen voor onze familie daardoor heel onwerkelijk waren. Het hielp echt om te kunnen vertellen dat we een zoon zouden krijgen. (Mijn man vond het trouwens ook erg prettig om het te weten, juist omdat het zo wat dichterbij voor hem kwam...)
ik wist het de vorige zwangerschap en nu dus weer. We vinden het juist erg leuk om het van te voren te weten, dat maakt het in mijn hoofd al wat echter. Bovendien vind ik het zelf erg leuk om een echte jongens- of meidenkamer te maken, coole kleertjes te kopen etc. Al die neutrale kleertjes en kamertjes vind ik zelf onwijs saai, ik hou erg van knalkleuren.
Ik wist het bij de eerste en zou het bij de tweede weer willen weten. Ik wil graag gericht kunnen shoppen en ben ook veel te nieuwsgierig naar wat het dan word, dus nee ik zou niet kunnen wachten!
wij weten sinds 3 weken dat we er een zoon bij krijgen we waren er allebei helemaal van overtuigd dat het een meisje zou worden maar Jan Koning (Ochten) liet zien dat het duidelijk een jongen is!! in 1e instantie zouden we het lekker als ons geheimpje bewaren maar toen hoorde ik steeds vaker dat manlief het toch niet voor zich kon houden en toen heb ik gezegd "ik ga geen moeite doen om het voor me te houden of niet te verspreken dus we gaan het gewoon vertellen " het verdedigen heb ik bij mn vorige zw. ook gehad.. de ene helft van de fam wilde het wel weten en de andere helft niet.. om het makkelijk te houden hebben we gezegd "wij weten het en niemand hoeft te gaan zitten vissen want we willen gewoon niet dat iemand het hoort terwijl die het niet wil weten" niemand heeft zitten vissen... dus dames! gewoon zeggen dat er mensen zijn die het niet willen weten en jullie dus niet willen dat ze gaan zitten vissen!