Hai dames.. Het wachten word me effe te veel vandaar! Want ik heb morgen de 20 wk echo .... Ik moest al een paar dagen langer wachten want ben een dag daarna alweer 21 wk maar hoed ben zo bang dat er iets niet goed is ... Hadden julie dat ook die zenuwen x
Ik heb die zenuwen nu al! en ik heb de afspraak 4 januari pas! Probeer er ook van te genieten hoor! Ik zal voor je duimen dat alles goed is!!!
Ja wees niet bang, denk dat iedereen gezonde spanning heeft voor die echo!! Ik kneep hem op 15 weken al net na de afspraak maar heb mezelf nu gezegd dat kleine al zo vaak in beeld is geweest (12 weken uitgebreid, 16 weken, 18 weken) en steeds leek alles goed dat ik er in moet vertrouwen. En als het toch anders uitpakt, heeft de kleine er niets aan als ik al weken voorstres had... *Doet erg haar best zichzelf aan deze theorie vast te houden*
wij mogen ook morgen... gelukkig al om half 9 smorgens dus niet nog een dag spanning erbij.... denk dat het heel erg normaal is dat je zenuwachtig bent... (wij hebben met 17 weken een "geslachtsbepalende" echo gehad maar Jan Koning heeft meteen ff alles nagekeken en het zag er helemaal top uit!)
ohw dat is normaal, ik heb dat ook! Heb mn 20w echo op 4 jan. Woensdag een pretecho voor het geslacht, en dan checken ze het kindje ook. Ik vind het zo spannend, ik wil zo graag dat alles goed is!!
Hier ook morgen om half 10 de 20 weken echo. Echt superspannend! Ik word er ook al zenuwachtig van. Hoe laat moet jij?
@Bar20: hoe is het gegaan vandaag? mooie echo gehad. Hier is gelukkig alles goed. Ons popje wilde alleen niet zo meewerken om het hartje te bekijken. Ik moest toen even op mijn zij gaan liggen en toen weer op mijn rug en toen kon ze het hartje goed bekijken. Helaas geen mooie foto's kunnen maken want ook daar wilde het niet aan meewerken. Ik hoop dat jij ook een goede echo hebt gehad.
Hai .. Marlous gefeliciteerd meid ! Ja bij mij ook alles goed we krijgen een jongen dus mijn dag ken niet meer stuk x
Moet trouwens don weer naar vk voor controlle dus het is bij ons wel een zwangerschaps weekje ha ha maar na me controle gaan we me baby kamer uitzoeken en jij ?