Hallo, Ik weet niet of er al ooit een topic hierover gestart als dat zo is dan graag deze sluiten! Maar mijn vraag is, ik heb een cyclus van 28-33 dagen... hij word steeds langer De laatste keer was ie 33 dagen, terwijl hij altijd 28 is.. Maar goed, back to the point, ik had gisteren slijmverlies net zoals ik altijd heb als ik mijn ei hebt heeeeel raar want ik zit nog maar op cyclusdag 10 vreemd... Wat kan dit zijn en is het normaal? Ik heb helaas deze maand mijn tempratuur niet in de gaten gehouden
Meen je dat nou echt, ik snap er helemaal niks meer van Maar heb ik nu mijn ei al gehad ofzo? En heb jij ook een cyclus van 33 dagen dan?
ook gehad ja hihihihi tegenwoordig wel wat regelmatiger.. de laatste was 28 (eerste keer in 12 maanden!) Ik heb er meestal wel een paar dagen last van, soms idd vanaf dag 10 en heb meestal op dag 14 mijn eisprong, dag 15 soms ook, dan ook begint het wat vroeger. Is het echt eiwit? want ik heb na mijn menstruatie ook weleens afscheiding wat er op lijkt, maar dan begint toch het echte werk wat later.
@Natasja het is echt rauw eiwit net zoals je een ei breekt snap je dat geen wat aan draden blijft hangen schaam schaam....... Maar vandaag heb ik helemaaaaal niks meer helemaal schoon vreemd he?
niks om voor de schamen hoor hahahahah ben slijm expert geworden na 13 maanden ik zou er even op letten de komende dagen.. dan zou het eens een vroeg ei geweest kunnen zijn. misschien komt het ineens weer opzetten rond je vruchtbare dagen. op fertility friend waar ik mijn temp bijhou, zeggen ze dat het normaal is als je meedere keren vruchtbaar slijm hebt. groetjes