Geweldig, een nog beter excuus om nooit meer mee om boodschappen te gaan. Terwijl mijn partner alles boodschapt kijk ik suffig rond bij de tijdschriften of andere prullen die er liggen...ik ga ook hooguit 2x per jaar mee
nee hoor mamabri : ik zou ook boos geworden zijn en gevraagd hebben of ie wel goed bij zijn hoofd was en of ie even normaal wou gaan doen of zelf het boodschapje aan hem hebben gegeven incl. kar en gezegd. Prima als ik geen boodschap uit het schap mag pakken , ruim jij het lekker op en gaan wij ergens heen waar ik wel mijn boodschap mag verplaatsen met mijn handen naar het karretje wat ik gebruik. Fijne dag verder. Ik kan daar niet zo best tegen.
Ik zou hier enorm om kunnen lachen. hoe kun je nou boos worden op zo'n joch? Ik stel me in elk geval zo'n typische supermarktmedewerker voor, die zijn best doet om de regels te handhaven. En dan komt hij in een situatie die hij niet had voorzien, en in z'n stommigheid flapt hij er zo'n raar zinnetje uit. Als ik hem was, zou ik me doodschamen. Iemand die me uitlacht is dan al erg zat, maar boos worden is toch nergens voor nodig? Ik vind 'm hilarisch. TS, ik ben het er mee eens. Wil je wel even bij je man blijven dan, anders snap ik niet meer wie bij welk karretje hoort.
Hij heeft het wel heel hoog in zijn bol zeg. Het valt me wel vaker op dat die 'beveiligers' in winkels denken dat ze op een heel hoog security level werken.. *proest*
Oei, dan zou ik een probleem hebben. Ik ben mijn man geregeld kwijt in de winkel, omdat ik alvast iets een paar rijen verderop pak... Hahaha
Dan doe ik het ook verkeerd. Ik raak mijn vriend ook kwijt hoor. Zeker in een XL winkel. Misschien toch aan het tuigje.....