Nee wij willen het niet weten. We zien het vanzelf wel. Beetje jammer alleen dat anderen dat niet altijd lijken te accepteren en doorgaan met al hun gezanik over wat het wordt. Of nog irritanter, mensen die beweren dat je het wel weet, maar niet zegt. Om doodmoe van te worden...
Ik wil het wel graag weten. Reden is ook dat ik een vermoeden heb wat het is (intuitief) zou dat niet kloppen dan zou ik denk ik wel wat verward zijn. Niet dat het mee uitmaakt overigens, ik vind zowel een jongetje als een meisje geweldig. Met shoppen lijkt het me ook handig. Maar we gaan het niet aan de omgeving zeggen. Mijn zwager had dit wel gedaan, het werd een meisje. We hadden al voor de geboorte een leuk pakje gekocht, echt iets voor meiden. Je raadt het al; bleek het toch een jongetje te zijn. Je zult dus altijd een slag om de arm moeten houden.
Heey hallo allemaal ik wil het HEEEEEEEEEEEEEEEL graag weten, maar vanaf wanneer raden jullie het aan ? Babyvision zegt vanaf 17 weken maar ik wil liever nog iets eerder, want met 20 wkn krijg ik weer een echo..
Wij wilden het deze ronde wel weten, bij de vorige 2 niet, maar nu wilde we niet weer 40 wkn wachten. en we hebben er ook zeker geen spijt van, bij ons is het echt duidelijk te zien wat het word, als dit een vergissing blijk te zijn, heeft de kleine dat wel heeeeel goed weten te verstoppen. Bij de oudste wilden we het ook niet weten, maar het was achteraf heel duidelijk te zien op de dvd van de pretecho.
Wij willen het ook weten... kan niet wachten tot het moment dat we het te horen krijgen hihi (als ons ukkie het ons wil laten zien hihi)
Ik wil het heel graag weten maar van mijn man hoeft het niet zo... Maar voor mij wil hij dan wel weten... Anders vind ie het sneu voor mij!
Ik ben niet zwanger hoor, ik lees alleen mee maar ik zou het graag willen weten, maakt shoppen een stuk makkerlijker. Mn moeder heeft mn zus bij de geboorte verloren en daarna mij gekregen, bij ons wist ze het van te voren. Bij mn zusje wilde ze het niet weten en toen versprak de beste man zich: Zooo das een flinke tante! 8) Maris
Ik heb vorige week de 20 weken echo gehad en wilde het ook weten. Maar als ik het niet had willen weten, had ik het toch zelf wel gezien: overduidelijk een meneer!
ik wil het heeeel graag weten. vind dat het shoppen tegenwoordig erg moeilijk is als je het niet weet... tis voornamelijk rose /blauw...weinig creme/wit ja, ik vind het voornamelijk handig!
Ook ik wil het zo snel als het mogelijk is weten. Dan kan je er al rekening mee houden en eraan wennen. Op de dag van de bevalling zelf heb je al genoeg verrassingen, hoe ziet mijn kindje eruit, is alles goed, dan heb je haast geen "tijd" om nog ook het geslacht te verwerken van wat het is geworden.
Wij willen het niet weten...ten minste zo denken we er nu over. Met shoppen komt het wel goed, gewoon neutraal en dan als de kleine er is kun je snel genoeg accenten aanbrengen met roze of blauw.
met een beetje geluk weten wij het vanavond !...vanavond hebben we namelijk een 3d echo...ben echt zo vreselijk nieuwsgierig ...we gaan het wel proberen geheim te houden voor de rest...hoop dat dat me lukt
He frederique, toch niet geheim voor ons houden he! Veel plezier zo. Wij willen het ook weten, nog twee weekjes wachten... De babykamer is al af, maar met een naam bedenken is het wel makkelijk, want dat vinden wij zo moeilijk. Olga
Wij willen het waarschijnlijk niet weten, al is de verleiding wel erg groot. Ik ben bang dat als we het weten, we ons alleen maar op de jongens/meisjesnaam gaan concentreren, terwijl ze het net zo goed fout kunnen hebben. En ik vind het juist een nadeel dat als je weet wat het is, en het klopt niet, dat je dat dan juist moet verwerken na de bevalling, je stelt je er zo op in. Maar dat is hoe ik nu denk, mijn vriend was, net als ik, ook altijd heel stellig, maar we beginnen er allebei toch een beetje van terug te komen. We hebben allebei erg sterk het gevoel dat het een jongen is, misschien willen we dat wel bevestigd hebben (of juist niet dus... ) We hebben nog 5 weken om erover te denken, misschien hebben we tijdens de echo wel zoiets van, zeg toch maar, of schrijf het maar op. Het is ook wel heel makkelijk met shoppen... en hoe vaak zitten ze nu fout? Liefs, Snoopy
Hallo! Wij waren ook van die mensen die altijd stellig beweerden het niet te willen weten. Maar naar mate de datum van de 20 weken echo dichterbij kwam, begonnen we steeds nieuwsgieriger te worden en uiteindelijk hebben we toch besloten het wel te willen weten. We hadden vanaf het begin van de zwangerschap al het vermoeden dat het een meisje zou zijn...en dat klopt..... Want bij de echo zagen we 3 streepjes....een meissie! We wilden het niet weten om praktische redenen zoals bijvoorbeeld het kamertje of de kleertjes. Maar puur uit nieuwsgierigheid! We zijn er wel superblij mee hoor, maar dat waren we ook met een jongetje geweest! Liefs Elly.