sommige vragen wist ik nog niet zo goed te beantwoorden maar ik denk dat dit iets is voor later in de zwangerschap mijn uitslag: 38% kans op een jongen we zullen het zien
47.61904761904761% kans op een jongen. Klopt dus niet, want we krijgen wel een jongen. Maar wel een heel klein verschilletje maar.
Grappig! Ik deed de test met de dingen die ik in de zwangerschap van Lieve had,aangezien ik nu niet zwanger ben. Maar ik kwam uit op een jongen. En tis toch echt een meisje!
Hihi 23.80 % kans op een jongen. Maar ik kon een paar vragen nog niet invullen aangezien in nog niet zover ben
grappig...52% kans op een mannetje.. Het is toch echt een meisje...heb het nog een keertje extra laten nakijken door de gyn en VK..je weet maar nooit hihihih
42% kans op een jongen, dus volgens de test meer kans op een meisje (wat ook mijn eigen gevoel is). Alleen zeggen mensen in mijn omgeving allemaal dat het een jongen wordt. Ben benieuwd!
Ik ga de test gelijk even doen. We gaan 3 april voor de 20 weken echo...dusse dan kan ik het meteen even controleren! xxxies Gea
Ik kom uit op 33,33% kans op een jongen. Ik ben benieuwd wat de echo voor uitslag geeft. Mijn vriend denkt dat het een jongen wordt en ik een meisje...goh...hoe zou dat nou komen xxxies Gea