Wil jij weten wat het wordt???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara75, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wil jij weten wat het wordt of laat je je verrassen?

1. Ja, ik wil het weten

2. Nee, ik laat me verrassen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Wat knap zeg. Ik kan dat echt niet. Wilde weer echt weten of er een jongen of een meisje in mijn buikje woont. Vreemd het geeft ook een ander gevoel. Alsof je nog een stukje dichterbij komt. Gebruik nu ook vaak haar naam als ik alleen tegen haar praat. Hihi, moet op gaan passen dat ik haar naam niet ga zeggen als anderen erbij zijn:)!

2. Maia

Maia Niet meer actief

het is ook heel bijzonder om bij de geboorte te horen te krijgen wat het is. Bij Fleur wisten we het dan ook niet en ik weet nog dat ze geboren was en ik dacht dat ik iemand hoorde zeggen 'jongen' maar toen ik zelf ging kijken was het toch echt een meid. (en volgens manlief zei er echt niemand jongen dus het zal in m'n hoofd geweest zijn hihi).

bij deze zwangerschap heb ik enorm getwijfeld, maar het heeft aardig wat moeite gekost om zwanger te raken, na ruim een jaar met een miskraam, missed abortion en 2 auto ongelukken gaf het weten van het geslacht mij nu juist wat houvast! en dus ervoor gekozen het nu wel te weten.

3. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik wilde het eerst wel weten maar manlief niet dus besloten om het niet te vragen bij de 20 weken echo. Nu willen we het allebei weer niet weten.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wij wilde het ook graag weten!
    Ben veels te nieuwsgierig!:D

5. tulip

tulip Niet meer actief

bij eerste wilde ik het graag weten, mijn man niet. We wisten het toen niet.

Ik wist dat ik het bij een volgend kindje zeker wel wilde weten...en mijn man wilde het nu nog steeds niet weten. Bij de 20 wekenecho is hij de ruimte uit gegaan en heeft de vk mij vertelt wat het wordt. Ik weet het nu dus wel en hij niet:)

Ik vind het nu een heel gek gevoel dat ik weet wat er in mn buik zit, maar heel speciaal. Elke keer beleef ik weer dat moment dat ze het vertelt en dan wordt ik helemaal warm van binnen.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben één van die vrouwen die het liefst zo vroeg mogelijk een pretecho laat maken om te weten wat het is :p
    Nee ik zou niet kunnen wachten.. Vind het nu al niet leuk meer haha
    Alles wat neutraal is (dus voor beide geslachten) vind ik ook gewoon niet leuk om te shoppen.. Vind het heerlijk om straks blauw of roze, stoer of schattig te kunnen shoppen!

7. Deze keer willen wij het niet weten. We hebben besloten om deze zwangerschap om de gezondheid van ons kindje te laten draaien. (wil niet zeggen dat anderen dat niet doen maar is in ons geval extra bijzonder na een overleden kindje)
    Vorige keren wilde ik het zo snel mogelijk weten maar nu absoluut geen behoefte aan.. heb zowel jongens als meisjesdingen nog dus ik zie het straks wel.

8. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Ik ben onwijs nieuwsgierig, maar mijn vriend wil het echt absoluut niet weten. Dus hebben we besloten dat het een verrassing blijft...
    En nu vind ik het ook wel bijzonder. Iedereen die loopt te gokken terwijl ik zelf echt totaal geen voorgevoel heb :)

9. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    ik kan me dus echt niet voorstellen om het niet te weten als je wel de mogelijkheid hebt. ik ben te nieuwsgierig denk ik :D

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik wil het heel graag weten, zit de dagen af te tellen totdat ik een echo heb. Ik vind neutraal shoppen niet leuk, en voor mij zou het toch wat echter worden als ik weet of er een jongetje of een meisje in mijn buik zit.

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ja, dat neutraal shoppen is inderdaad wat minder. Maar als de kleine er eenmaal is kan ik alsnog helemaal los gaan haha.:)

12. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Wij wilden het ook weten en we zijn er blij mee! Kan nu lekker roze spulletjes shoppen... :) Vind het anders zo saai dat alles in wit of taupe of zoiets moet, helemaal als je een meisje krijgt. En bovendien is het de eerste 20 weken al een verrassing gebleven. Waarom nog eens 20 weken uitstellen?

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier bij alletwee willen weten van beide kanten.

Ik wilde gericht kunnen shoppen op kleding en spullen.
    Vind overgens de kleding in naturel kleuren erg tegen vallen.

We wisten en weten niet hoe ze er uit zien dus das ook nog een verassing.

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Ik wil het heel graag weten anders moet je alles zo neutraal houden je kan je niet echt richten dan op spullen en kleren...
    En als je het weet is het zo fijn als je rose of blauw kan halen en ook met de versiering buiten kaartjes eigelijk alles kan je dan doen...

Het lijk me ook moeilijk om 40 weken niet te weten wat het word... en als je het voor buitenstaanderd geheim wil houden en alleen zelf wil weten kan dat ook toch...

15. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Wij hebben gelijk iedereen verteld wat het werd om dat ik weet dat ik mijn grote mond toch niet kan houden :p

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik vond het toch prettig om voorbereid te zijn, en het is veel leuker met shoppen.

En het klinkt misschien heel cru maar tijdens de bevalling en met alle pijn en toestanden maakte me het niet uit wat eruit kwam ( al was het een konijn ) als de pijn maar ophield...

17. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik wilde het weten omdat ik een hekel aan verrassingen heb.

18. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wij wilden het weten, zie handtekening... Vooral omdat we vonden dat het wat onzinnig zou zijn om dit niet te weten terwijl we wel chromosoomonderzoek hebben laten doen. Ik ben er blij om dat ik het weet, get is daardoor tastbaarder geworden. Had lange tijd moeite om me een voorstelling te maken bij een levende baby (door de miskraam en door het slechte nieuws bij het combinatieonderzoek) en dat was in een klap voorbij toen we de uitslag van de vlokkentest kregen. Zo mooi, die brief: met het goede nieuws over het onderzoek, en het nieuw dat er een meisje in me groeit :) Zal dat moment nooit vergeten, dat was een dubbele verrassing! En nu kan ik lekker praten over haar en ze. Ze is nu al veel meer onderdeel van m'n toekomst dan wannner ik nog steeds een onzijdige baby in m'n hoofd had gehad, denk ik.

19. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we willen het graag weten maar hij/zij wil het niet laten zien

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij wisten het bij beiden ook met de 20 weken echo (bij onze oudste zag ik het zelf ook heel duidelijk).
    Tjah, ik vind het heel leuk dat ik helemaal helder was bij het horen dat we een meid zouden krijgen. Zeker na de bevalling van de oudste was het bij mij op dat moment echt niet binnengekomen. Een bevalling vind ik spannend en verrassend genoeg, haha..
    Jammer dat als je het eenmaal tijdens je zwangerschap weet, je het niet meer terug kunt draaien hè..

Fijne zwangerschap!

Deel Deze Pagina