Bij beide zwschappen wilde we het graag weten. Hebben het ook niet geheim gehouden voor iedereen. Als we nu weer het geluk hebben om zwanger te raken wil ik het wel weer weten....
Bij de zwangerschap van Aiden wilden we niet weten wat het zou worden. Pas toen tijdens de keizersnee de baby boven het doek gehouden werd, wisten we wat het was (zie nog die enorme ballen voor me, hahaha). Deze keer willen we wel weten wat het wordt. Ook mag iedereen weten wat het wordt. Alleen de naam blijft geheim. Zo hebben we het allebei meegemaakt: het verrassingseffect en het vantevoren weten!
Mij maakte het niet uit, maar mijn man wilde het graag weten. Dus we gaan het met 20 weken gewoon vragen
Wij wisten van onze eerste twee kids wel wat het zou worden. Nu zijn we zwanger van de derde en manlief wil het eigenlijk niet weten, ik wel, maar twijfel eigenlijk ook een beetje. Is toch wel heel spannend om het pas bij de geboorte te weten. Aan de andere kant, als je het weet kan je gericht namen zoeken etc. Ook ik vind het dus erg moeilijk. Gelukkig hebben we nog even tot de 20 weken echo.
En je kan niet gericht een naam zoeken voor én een jongen én een meisje? Wij hebben ons bij onze dochter laten verassen en dat doen we nu weer
Bij onze eerste zwangerschap is er welgeteld 2 seconden een gedachte door mn hoofd gegaan van; "Verassing laten zijn of niet?"... Maar ik ben zeer nieuwsgierig van aard.. dus ik heb echt de dagen af zitten tellen naar de pretecho. Bij deze zwangerschap werd dat nóg erger..
Wij willen het niet weten. Net als jullie hebben we een lange weg in de MMM afgelegd waarbij menigeen al op de hoogte was van ons wel en wee. Nu laten we ons graag verrassen. Een voorkeur hebben we niet en er zijn genoeg kleertjes en spulletjes die voor beide kunnen. Maar je moet doen waar jullie je goed bij voelen! Het blijft toch wel speciaal!
Bij de eerste wilde we 't niet weten... Nu bij de tweede wel, leek me wel praktisch, maar eigenlijk is dat achteraf een beetje onzin geweest.... hahahaha....
Wij wilde het ook graag weten en ik heb er een hele theorie achter waarom : Bij de eerste is alles nieuw; je stopt voor het eerst met de pil, wordt voor het eerste 'echt' ongi, je doet voor het eerst een test, bent voor het eerst zwanger.. voor het eerst een echo.. voor het eerst een dikke buik enz.. daarom wilde ik graag weten wat het zou worden bij de eerste. Bij de tweede (als het natuurlijk mag lukken!) zou ik het graag niet willen weten, zodat dat nieuw is! (ja ja! Er is over na gedacht stiekem heb ik dit pas verzonnen nadat we hadden besloten dat we het wilde weten.. de voornaamste reden is dat ik gewoon TE nieuwsgierig ben om het niet te weten haha! De enige voorwaarde van mijn vriend was, dat ik mijn mond erover moest houden en dat we dit nog even tussen ons houden.. tot nu toe lukt het super goed! )
Bij de eerste wilde we het niet weten, was echt een verassing. Bij de tweede wilde ik het wel weten, maar man niet. Maar omdat ik uitgerekend was tijdens een uitzending, en de kans dus zéér groot was dat man niet bij de bevalling zou zijn, hebben we het toch gevraagd bij de 20 weken echo. We wilden niet dat mijn man, als hij niet bij de geboorte zou zijn, als 1 van de laatsten pas zou weten of hij een zoon of dochter had gekregen. Maar we hebben er wel voor gekozen om het verder niemand te vertellen, was echt ons geheimpje! Wij proberen nu weer zwanger te worden, en als dat mag lukken weet ik niet hoe we het dan doen.