Wij gaan een weekendje weg en willen dan lekker uit eten, niet al te duur maar ook weer niet te goed koop. Wie weet een leuk restaurantje vooral gezellig??
In Spijkenisse: Eterij en Tapperij De Gulle Gaper Spijkenisse Maxima Argentine steak-house Spijkenisse - Nieuws en Acties
Er is zoveel keuze! Waar ga je precies naartoe, wat voor eten vind je (niet) lekker, wat vind je niet te duur, wil je de hele avond tafelen of daarna nog iets anders doen?
Pakboli in Spijkenisse. Een wokrestaurant. Hebben wij vorige week nog gegeten toen we in Spijkenisse waren. Home Ik hoorde dat het bij de Beren ook leuk eten moet zijn. Ben er zelf niet geweest. Vestigingen | De Beren eetcafés
@Jel: Beren is inderdaad ook wel leuk mar ik vind het altijd overkomen als een vreetschuur dus daar moet je wel van houden
We zitten zelf in het hotel in Spijkenisse, dag erna gaan we naar de sauna. Zijn beide niet van het hele lang tafelen..
@ Darlagirl, ik ken het niet, maar zou goed kunnen hoor. @ TS, zit je in Carlton Oasis toevallig? Zijn wij ook al best vaak geweest en vinden het een heerlijk hotel.
Op de Witte de Witstraat heb je verschillende gezellige tentjes zitten. Bazar, waar je verschillende Oosterse gerechten kunt krijgen, altijd rumoerig en gezellig. Oliva, goed Italiaans eten. Eetcafé Opa, heel gezellig, "no nonsens" bruin café met een eenvoudige lekkere kaart. Gusto, Italiaans, maar een wat snellere variant dan Oliva, met hele lekkere echte Italiaanse pizza's en lekkere toetjes. Biercafé Boudewijn, Vlaams, heel lekker eten met (veel soorten) bijpassend bier. Allemaal in het centrum van Rotterdam, na het eten slenter je dan zo naar een kroeg om nog ergens wat te drinken of naar de film te gaan.
ja idd in dat hotel fijn is dus goed te doen. We hebben inclusief ontbijt.. onze eerste weekendje zonder de kids.. spannend
thnx dames, moet vast wel wat tussen zitten.. gaan waarschijnlijk Rotterdam in om daar een hapje te eten..
Dan zou ik lekker naar Spijkenisse centrum gaan, is niet zo ver van het hotel vandaan en daar heb je heel veel verschillende soorten restaurants zitten.
Wij gaan met vrienden in Rotterdam vaak langs Vapiano, lekkkkkker en heel goedkoop. Ono is ook lekker maar weer wat duurder..
Stockholm in Rotterdam, zo verschrikkelijk goed! Goede cocktailkaart ook. Bazar in Rotterdam, altijd lekker. Shabu Shabu, voor de sushi liefhebbers. Smaak ook in Rotterdam. Heerlijk. En voor de mensen die van lekker eten houden niet al te duur. Happy Italy, ook in Rotterdam.
In Spijkenisse zijn mijn favorieten Pappagallo (heerlijk Italiaans eten, en dan dus niet alleen pizza's! Al zijn die ook erg lekker ), of Olijf, lekkere tapas.
Ik weet niet of jullie van tapas houden maar Restaurant Olijf - Tapas & Drinks - Spijkenisse is ook erg lekker en leuk om te eten.