Nee ik krijg van hem geld. En daar bedoel ik mee te zeggen hij heeft de spaarrekening van onze zoon compleet leeg geroofd en ik heb recht op minimaal de helft daarvan zodat ik dat op een nieuwe spaarrekening voor onze zoon kan storten.
Zo las ik t eerst ook, maar ik denk dat ze bedoelt: Ik krijg nog geld van hem = ik heb nog geld van hem tegoed.. dus hij betaalt juist helemaal niks. Toch Que?
Ik sluit me hier bij aan..uiteindelijk is het toch echt wel de bedoeling dat de financien geregeld zijn en dat hij zelf spullen aanschaft. Wanneer mijn dochter naar haar vader gaat heeft ze alleen haar knuffel mee.
Nee TS bedoelt dat ze nog altijd geld van hem MOET krijgen, wat hij dus nooit heeft gedaan. Terwijl hij wel alimentatie zou MOETEN betalen.
Ik weet niet wat er allemaal tussen jullie gebeurd is, maar hij zal niets voor niets om die spulletjes vragen. (hij heeft het waarschijnlijk niet) Geef het gewoon mee, dan weet je dat je zoontje niks tekort komt. Zeker slaapspulletjes ed. Als je zoon daar voor het eerst gaat slapen is het prettig als hij zijn eigen vertrouwde spulletjes om zich heen heeft.
Is dat wat je advocaat zegt? Want ik zou denken dat dat geld juridisch gezien van je zoon is/was en dus in z'n totaliteit teruggevorderd kan worden om weer op een spaarrekening voor je zoon gezet te worden....
ik heb je andere topics gelezen en ik zou alleen die voeding meegeven en verder niks, het is pas donderdag dus hij kan het nog makkelijk aanschaffen.
Hij heeft hier een aantal weken geleden aan de deur gezegd dat ik er rekening mee moest houden dat hij onze zoon op een dag niet meer terug zou brengen. Ik heb gezegd dat moet je vooral doen, maar hou er wel rekening mee dat ik de politie bel en jij al je rechten daarmee verspilt. Waar ik wel als de dood voor ben is dat hij met onze zoon hetzelfde doet als hij met mij gedaan heeft en als ik daar ooit achter kom dan breek ik alle 10 zijn vingers alle 2 zijn polsen en alle 2 zijn benen.
kleding zou ik wel meegeven. Anders is het toch sowieso raar. Heeft hij kleding voor bij papa en kleding voor bij mama. Moet hij zich dan omkleden voor hij naar de ander gaat? Want anders komt dat toch helemaal in de war? Ik zou me er ook niet zo druk om maken eerlijk gezegd...
als ik dit zo lees zou ik hem niet eens meegeven, laat hem maar eerst gedeelde voogdij krijgen via een rechter dan!
Het spijt me dat ik het moet zeggen maar ik zou mijn zoon dan nog geen eens meegeven! Mijn ex zal hier niet aan de deur komen maar mocht ie dat wel doen krijgt ie hem ook niet mee! Ik weet dat het zijn vader is en blijft maar hij heeft dit ook gedreigd en ook gedreigd om hem te vermoorden dus wat mij betreft heeft hij op dat moment zijn rechten verspeeld!
Hij weet al maanden dat hij as weekend onze zoon heeft. Dus in mijn ogen had hij dan toen toch al kunnen zorgen dat er dingen in huis zijn?.... of ben ik nu gek aan het worden?
ik kan me het heel goed voorstellen hoe je erover denkt, zelf hebben jullie het financieel ook niet makkelijk terwijl hij de grote meneer uithangt. maar in het belang van je zoontje zou ik me erover heen zetten, geef hem zijn vertrouwde spulletjes mee en kijk eerst eens hoe het weekend gaat misschien is hij er zo weer flauw van dat je zoontje naar hem toe gaat en ben je van het gezeik af.
Ja klopt als een bus. Sorry nu ik het terug lees staat het er een beetje krom. Je kan het op 2 manieren lezen
Ik zou het welzijn van mijn zoon belangrijker vinden dan mijn eigen ego. Dus zou zeker kleding e.d. meegeven. edit: ik lees nu compleet andere dingen en zou mijn zoon never nooit niet meegeven na dergelijk bedreigingen.
Het probleem is hij heeft het geld wel. Hij heeft een eigen bedrijf rijd in een dikke kia sorento en koopt iedere maand voor 250 euro nieuwe kleding voor zichzelf....
M ik weet niet alles, Maar grotendeels heb ik je topics gevolgd.. Heeft hij uberhaupt een regeling? Of rechten? Want anders zou ik toch eerst voor de regeling gaan.. Want Anders heb je geen zekerheid of hij terug komt. En als hij al bedreigingen geuit heeft.... Kun je niet met je advocaat het overleggen? Wt hij ervan vind? Knuf!!
Ik zou mijn kind never nooit meegeven na uiting van dergelijke bedreigingen. En het contact met hem op een heel laag pitje zetten. Je hebt recht op het geld en ik zou dat gevecht ook niet opgeven, maar ik zou alles via advocaten laten lopen en geen rechtstreeks contact willen hebben met zo'n persoon.