Wil jullie mening weten

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Als ik jou verhaal zo lees in dit topic: geen HAAR op mijn hoofd die er aan zou twijfelen om mijn zoontje voor een heel weekend mee te geven aan zo'n kerel. Nog niet misschien......alleen onder toezicht zou ik het goed vinden, maar no way dat zo'n kerel met mijn kind weg ging. Al helemaal niet na zijn dreigementen....

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben weggeweest en lees nu de rest van t topic. En sluit me aan bij de anderen, no way dat mijn dochter onder deze omstandigheden naar haar vader toe gaat. Eerst maar s bewijzen dat ie t kan en tot die tijd alleen onder toezicht!

Wat betreft dubbele spullen. Mijn dochter heeft bij papa d'r eigen kamertje, met eigen spullen en dus ook eigen kleding. Ik geef nooit meer kleding mee, want dat heeft hij gewoon. En ze hoeft zich daar natuurlijk niet om te kleden ofzo, als de kleding die 'bij mij hoort' daar blijft, dan gaat het daar in de was en komt de volgende keer weer terug. En als ze thuiskomt in kleding die 'bij hem hoort', dan gaat t hier in de was en daarna weer naar hem terug. Lekker makkelijk zo hoor, geen gedoe, geen koffertjes etc. Maarja, wij hebben goeie band, dat is een heel andere situatie natuurlijk dan bij Que..

3. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik zou wel kleding meegeven. Straks heeft je ex niks gekocht en dan wat? Mag je zoontje twee dagen (incl nachten) in dezelfde kleding rondlopen. Ik zou het voor mn kindje doen.

4. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Heb niet het hele topic gelezen :)

maar,

Ik zou de eer aan mezelf houden en gewoon een tas kleding meegeven.

5. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Geef je zoontje toch zijn eigen vertrouwde kleren en spulletjes mee. Dat geeft hem ook een connectie met jou en een stukje veiligheid.
    Anders zet je je kind in als middel om je financiële conflict met je ex uit te vechten en ik vind dat een kind daar altijd buiten staat, niet de dupe van mag worden.
    Als je angst is dat je ex je zoontje weleens niet terug zou kunnen brengen. Zou ik melding doen van zijn bedreigingen en jou situatie bij de politie. Dan zijn ze op de hoogte van de bedreigingen en situatie en zullen ze eerder reageren op een melding van jou. Mocht je ex zijn dreigementen waar willen maken.

6. Que

Que Niet meer actief

Sowieso staat er een melding bij de politie en ze als wij bellen vanaf dit adres dan schijnt er een popup bericht te komen dat ze gelijk moeten reageren op een zorgwekkend telefoontje.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    om die rede dat hij je kind op een dag niet terug zou brengen zou ik hem niet eens mee geven geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om hem dan mee te geven na zo dreigement nee dank je

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Meid, ik zou niet eens mijn kind meegeven aan zo'n lamlul (ik heb je topic gevolg toen je vertrok), ik zou 'm ook niet vertrouwen

Maar, ik vind het niet fair dat je dergelijke kwesties over de rug van je kind nu wilt uitvechten. Wat heeft je zoon er nou aan?! Niets toch, en daar gaat het om.

Dus idd, trots opzij zetten en een koffer inpakken. Je doet het niet voor je ex, maar voor je zoon.

9. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik weet van een buurvrouw die in een gelijke situatie heeft gezeten als jij. Dat ze echt serieus op dit soort meldingen reageren. Misschien dat dat je een heel klein beetje geruststelling geeft.

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik zou voor mijn kind lekker een tasje klaar maken. Ik snap alle gemengde gevoelens maar daar mag een kind never nooit de dupe van worden.

Sterkte !

11. Opening

Opening Niet meer actief

Heb dit ook gehad gelukkig nooit gebruik van hoeven te maken maar hou in de gaten dat dit maar voor een paar maanden is. Bij mij was het 4 maanden en toen liep het af. Je krijgt hier niet automatisch bericht van.

Heb je het AMK al gesproken?

12. Que

Que Niet meer actief

Ze zeiden dat het er voor een jaar instond.

Nee nog niks gehoord dus ga zo maar weer even bellen.

13. Opening

Opening Niet meer actief

ok dan verloopt het idd na een jaar. En als er in de tussentijd zeg maar niks gebeurd zal het waarschijnlijk niet verlengd worden.

14. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom heb je nog niet eerder iets gedaan als je zo bang bent voor zijn veiligheid. is er geeneen instantie betrokken bij jullie situatie. is er een jurist betrokken? is er uberhoubt een bezoekregeling of alimentatie regeling? als zijn veiligheid echt zo in het geding is dan had je toch al lang aan de bel moeten trekken bij voorbaat al. rechters spreken nu eenmaal bezoekregelingen uit waaraan je verplicht bent je te houden...tenzij jij kunt aantonen dat het niet ok is.

15. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is allemaal leuk en wel dat iedereen roept ik zou mijn kind niet meegeven. maar je hebt bij een rechterlijke uitspraak niks te zeggen. dan moet je hem meegeven en dat kan soms heel schrijnend zijn , net als in dit geval.

16. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    #76 GaiaGaia, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt met haar (nog steeds niet ex) man en ook hij had NIETS aangeschaft voor zijn kinderen voor de tijden dat ze bij hem waren.
    Ook wij (als familie) zeiden tegen haar dat ze in het belang van de kinderen moest denken en toch maar gewoon dingen mee moest geven, maar na een half jaar had hij nog steeds niets aangeschaft en de kleding kwam vuil, kapot en niet compleet (dit gold ook voor speelgoed en knuffels die meegingen) terug.
    Waardoor zij nog steeds voor hem stond te wassen en ook dingen opnieuw kon aanschaffen van haar eigen geld, want ook hij vertikte het om wat te betalen.
    Ze heeft hem hier meerdere keren over aangesproken, dat de dingen wel netjes, schoon en compleet terug moesten komen. Maar hij heeft zich daar niets van aangetrokken (slaapknuffel kwijt bij papa, jongste zoon een week lang overstuur, lego trein niet compleet terug andere zoon overstuur, kleding die miste, nintendo ds ingepakt bij kleding vol zand etc.).
    Toen heeft ze hem duidelijk laten weten dat hij echt wel iets aan moet gaan schaffen.
    Ze heeft hem hier een paar weken de tijd voor gegeven en toen het weekend kwam dat ze geen tasje meegaf had hij dus nog niets.
    De kinderen hebben dat weekend in hun kleding geslapen (wat erg verdrietig is), maar mooi wel dat hij de volgende keren ineens kleding in huis had.
    Natuurlijk, het gaat over de ruggen van de kinderen, maar soms moet je iets doen om een situatie te veranderen waardoor er in de toekomst een hoop ruzies worden voorkomen (wat dan weer ten gunste van de kinderen komt).

Had ze geweten dat het zo zou gaan dan had ze de eerste keer al niets meegegeven.

Ik zou niets meegeven dus.

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    IS er een rechtelijke uitspraak dan!? want TS zegt de hele tijd dat ze het doet zodat een rechter haar niets kan verwijten? (ja nou zolang ik geen uitspraak heb zou ik juist alles doen zodat er straks niks te verwijten valt as in.. mijn kind is ontvoerd/t zh in gemept of erger... zie het misschien erg zwart hoor... )

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    En jij geeft hem dan nog mee? Hij had dan op z'n hoofd kunnen gaan staan, maar meekrijgen zou ik dan nooit doen. Zit jij heel het weekend in de zenuwen of hij je zoontje niks aan doet.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Als je daar echt serieus bang voor bent, dan zou ik persoonlijk mijn kind echt niet mee geven!

Maargoed, ik zou de spullen wel meegeven. Vind het zelf niet meer dan normaal omdat je zoontje toch ook bij jou woont. Kijk dat papa ook spullen voor zoon in huis heeft, lijkt me logisch. Maar dan nog zou ik het heel normaal vinden om een rugtasje met spulletjes mee te geven..

Edit: ik heb niet heel het topic gelezen.

20. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat weet ik niet dat vroeg ik dus ook aan haar of enw at er uberhoubt al gedaan/geregeld is.

Deel Deze Pagina