Je moet je kind gewoon meegeven ....... Vind dat die eikel zelf maar voor zn spulletjes moet zorgen en ja ik mag eikel zeggen Immers hij heeft een eigen bedrijf en zal die paar knaken best wel kunnen missen. Als mijn zoon bij mij is zorg ik ook dat hij hier kleren enzo heeft , al moet ik erbij zeggen dat ik een wat makkelijkere omgangsregeling met mn ex vrouw heb. En ja ik weet ook wel dat het belang van het kind voorop staat. Maar meneer geeft op afstand wel commentaar op alles , maar ondertussen vraagt hij wel 16x per dag hetzelfde om advies hoe hij alles moet doen. Moet overigens wel zeggen dat ik het kind niet had meegegeven en had gewacht op de uitspraak van de rechter , maar dit geheel terzijde. Que- man
jeetje kan je niet e advocaat inlichten en kijken in hoeverre je je kind moet meegeven aan iemand die zulke dreigementen uit naar jou. het gaat toch om de veiligheid van je kind.. dat spaargeld vind ik ook dat je het helemaal kan terugeisen, het is niet van jou of van hem maar voor je zoontje en als hij toch zat geld heeft wat moet hij dan met het spaargeld van zn zoontje. heb je het amk al gesproken?
Ik had mijn zoon helemaal niet meegegeven tot alles zwart op wit staat en eens goed bekeken is. Als jij zo bang voor hem bent dan betekend dat er iets goed mis is. Geen goede omgeving voor je kleintje lijkt me. Als de situatie anders was geweest had ik me er overheen gezet en zelf een tasje mee gegeven met nadruk op een eventuele volgende keer met eigen spullen. Naar voor jullie , sterkte met je beslissing.. ik zou het in ieder geval echt niet doen.
Heb het KMA gesproken die adviseren zoontje gewoon meegeven. Als hij 15 min te laat is de politie bellen en aangifte doen. Maar heb mijn ex verteld dat hij zelf voor kleding moet zorgen. Dit had hij al 2 maanden geleden kunnen doen. Hij heeft mij een broek en trui en jas meegegeven met de kerst wat ik hem zaterdag moet aandoen. Ik heb deze al een keer gewassen dus onze lucht zit er in ieder geval aan. Kleine man heeft geen knuffel dus als hij dat nodig vindt zal hij dat zelf moeten regelen.
uh alles? de hele zinsopbouw.. t lijken allemaal quotejes die enorm onsamenhangend zijn.. en dat je ex een eikel is dat komt er dan wel goed uit
als ik zo terug lees denk ik dat ik t snap.. (hij geeft zelf ook aan je zoon liever niet weg te brengen begrijp ik.., maar je hebt geen keus? begrijp ik?)
Als ik eerlijk ben zou ik mijn zoontje helemaal niet durven meegeven als mijn ex losse handjes zou hebben. Ik heb al veel te enge dingen gelezen die kunnen gebeuren op het nieuws en dan ben ik bang dat ik mijzelf mij hele leven schuldig ga voelen..... Dan liever even geen weekendje weg bij papa tot alles rechtelijk geregeld is. Maar jij kent jouw ex het beste en jij kan daaruit dus de beste keuze voor je zoontje in maken. Succes!
dames je hebt geen keuze hé. het is een PLICHT om je kind mee te geven (na gerechterlijke uitspraak maar da's me nog steeds niet duidelijk of die er is)
Meid, zo veel mogelijk opschrijven! Hou een dagboek bij van alles wat er gebeurt, zo feitelijk mogelijk. En zoveel mogelijk communicatie via email en telefoontjes eventueel opnemen. Zo kun je voor een rechter veel bewijzen later, mocht dat ervan komen. Zucht een keer diep en geef wat kleding en spulletjes mee (en zorg ervoor dat dat ook op papier staat, dus jou ' goede gedrag' ). Het gaat om de papa van je kind, het is een kleine moeite, daar nu even niet moeilijk over gaan doen. Ik zou ook bonnetjes bewaren als bewijs. Dit kan je in de toekomst alleen maar helpen.
Misschien is het handig om oudere topics van Que te lezen, gerechtelijke uitspraak is er nog niet zijn nog geen regelingen etc, advocaten aan beiden kanten zijn er nog mee bezig. Sorry Que dat ik voor je antwoord maar ik denk dat er veel vragen zijn van mensen die je situatie niet kennen.. maar ik vind het echt vervelend dat het nog steeds allemaal aan de gang is en nog niet geregeld.. kunnen jullie inmiddels wel bij de voedselbank terecht?
Tja als er verder nog geen omgansregeling is, zou ik dus niet mijn kind meegeven aan zo´n man! Helemaal na de dreigingen. Laat het allemaal eerst maar eens officeel op papier staan.
In dat geval zou ik hem ook niet meegeven. Dacht eerst ook ja je moet wel, maar als er niks op papier staat dan moet het niet toch?. En dan zal ik nog zorgen dat er toezicht is. Als ik kan bedenken wat er met jou is gebeurd meid ik snap dat je daar bang voor bent dat dat je zoontje ook overkomt. Heel veel sterkte!
op het begin gaf ik hier hun papa ook alles mee en het kwam allemaal wel weer terug maar of met vlekken die je er nooit meer uit kreeg of hele grote gaten in de broeken. Als ik een nieuwe broek kocht dan was ie het weekend erna al stuk dus vanaf enkele weken geleden doe ik dus ook niks meer mee geven. Ze gaan in kleren waar al een gaatje of vlekje inzit en de rest van de dagen moet ie dan zelf oplossen ik heb geen geld om iedere maand een volledige garderobe kast te kopen