ik heb gisteren bij de intatuin een foto laten maken van mijn kleine schat zoë (franse bulldog) en als zoë de meeste stemmen krijgt dan kunnen wij een digitaal fototoestel winnen dus meiden....geef zoë allemaal een tien! het is niet de beste foto maar we doen toch mee! we kunnen iedere dag stemmen (24 uur) er staan 2 foto's op van zoë dus als jullie op de 2e foto willen stemmen. je moet kijken bij de intatuin rosmalen en de tijd is 12.57 uur. http://events.saycheese.tv/pedigree alvast bedankt!!
alvast bedankt voor het stemmen maar het is een beetje raar want je moet de hele balk volmaken voor een 10....
je moet bij intatuin bij rosmalen invullen en de tijd is 12.57 en dan op dat pijltje en haar foto's staat er 2 keer op...die met die tong hihihi
he bedankt meiden voor het stemmen....het mag iedere dag dus zet 'm op! ik ben benieuwd of het gaat lukken maar als jullie allemaal blijven stemmen dan lukt het wel!
je moet bij intratuin rosmalen kijken en dan de tijd invullen...12.57 en dan zie je mijn kleine schat en dan op de 10 gaan staan en aan klikken...gestemd.
sorry het lukt me echt niet ik kan geen tijd invullen en kan niet stemmen ik had je hond wel gevonden jammer.