ja ik heb er nu zin in. het voorjaar! wilde gister voor het eerst gaan wandelen met mn gloednieuwe kinderwagen en me dochtertje maar ik vond het zoooo koude wind gister... dacht: nee dat wordt hem niet. zie net dat het heel de week weer koud en winters wordt. alleen zaterdag iets beter. nou dan proberen we zaterdag maar weer. ga straks maar met de auto boodschappen doen met dr! ( weet er trouwens iemand of ik de maxi cosi in het winkelwagentje kan zeten? of dat erin past?)
Het is écht koud buiten he... brrr... Ik ben ook helemaal klar voor de lente! De MC past prima in een winkelkarretje hoor!
ok dank je. mijn vriend zei ook van dat het pastte maar geloofde hem niet helemaal. wat weet hij nu al meer van babys als ik hahaha
steeds meer supermarkten hebben zon plastic maxi op de kar zitten.. altijd wel handig, hou je nl de rest van de winkelwagen vrij voor de boodschappen
nu is het heerlijk weer! En als je de wind te koud vindt; regenhoes erover! Dan heeft je kleintje geen last van de wind. Ik heb een hond, dus moest elke dag wel wandelen
Henkie, let op met je cosi naar welke winkel je gaat. Hier past ie bij c1000 wel, en de ah niet. Dus vriendlief dacht dat ze er wel bovenop kon. Ze draaide dus 90 graden, en bungelde op haar kop in de cosi boven de winkelwagen. Hij schrok zich rot. En ze bleef maar gieren van het lachen. Maar 't mag van mij ook mooier worden hoor. Of allicht droog en windstil, dan zijn we al een heel eind
Vind ik juist lastig als je baby nog erg klein is, die van mij sliepen altijd voordat ik bij de winkel aankwam. Ik klapte altijd het kinderzitje van een gewoon karretje uit, en zette daar mijn eigen maxi op. Bij de meeste karretjes staat het stevig, en anders hield ik hem met 1 hand 'n beetje vast tijdens het rijden. van mij mag het idd ook wel weer lente worden! Groetjes, Happymam
ben terug. het is goed gegaan! pastte precies en had niet zoveel nodig! zijn nog even buiten geweest ook maar vindt de wind toch snijdend koud hoor brrr