Hoi meiden, Ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ben Annet en al 40 jaar oud pffffffffffff wat een leeftijd. Heb uit een eerdere relatie 2 heerlijke meiden van 11 en 9 jaar oud. Na bijna 7 jaar alleen te zijn geweest heb ik mijn huidige man leren kennen, heb toen gezegd dat ik NOOIT zou trouwen en ook GEEN kinderen meer wou. Nou zie hier zitten vorig jaar in juni getrouwd en 2005 december ook bevallen van een zoontje, heerlijk kereltje. Nu ben ik in mei weer gestopt met de pil waar ik maar 2 maanden aan heb gezetten, het begon toch weer te kriebelen. Onze zoontje is nu 7,5 maand en het zou ons leuk lijken mocht het lukken om er nog 1 bij krijgen, heb mezelf wel voorgenomen tot december mocht het dan nog niet gelukt zijn gaan we niet verder, maar dat is voor mij persoonlijk. Mijn vorige zwangerschappen was ik altijd in de 2de maand al zwanger helaas nu niet, want we gaan voor ronde 3. Nou hoop het hier gezellig te krijgen, en voor iedereen die bezig is heel veel sucses. Groetjes Annet