Hoi allemaal, door te googlen naar zwangerschapssymptomen, kwam ik o.a. bij deze pagina terecht. Ik probeer nu zwanger te worden van ons eerste kindje, ik ben heel benieuwd! Ik hoop hier ook dingen te weten te komen als de verschillende mogelijkheden van bevalling. Ik woon op Tenerife (nog wel) en daar beval je steevast in het ziekenhuis, tenzij je baby er thuis al uitrolt Oh ja wat wel ontzettend gunstig is , ik werk in de lucht (stewardess) en daar wordt zwangerschap beschouwd als risicovol en sinds de nieuwe wetgeving, de eerste negen maanden als je borstvoeding geeft ook, dus vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent t/m de negende maand van het kindje heb je betaald verlof. Nou tot schrijfs op de forums.
Welkom! Lekker hoor... Tenerife! En ik neem aan dat je borstvoeding probeert te geven als het zover is? Hihi, handig dat je dan betaald verlof krijgt ervoor
Dank je wel, Minimuisje. Ik zie dat jij al een kindje hebt. Dat moet een geweldige ervaring zijn, voor het eerst zwanger zijn, als alles goed gaat natuurlijk.
Welkom op het forum! Lekker hoor,Tenerife,nog wel? Succes met zwanger worden,hopelijk is het snel raak! Liefs..-x-
Hoi hoi Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst. veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Wat fijn al die welkom berichtjes, en Caruli ik wens jou en je familie heel veel kracht toe! (ik keek op de vlindersite pagina) .