Ik vind het not done wat je vriend zegt, maar je hormonen werken ook mee daar heb ik zelf ook wel eens last van. mannen voelen het kind niet en begrijpen je niet mijn vriend had dat ook. maar als mijn vriend mij gaat naar de echo beseft hij dat er iets moois in mij groeid. en laat je nooit door je vriend zeggen dat je geen pijn heb als je pijn heb moet je de rust voor je zelf nemen
Daarnet stond ik enorm misselijk op en ben ik recht van bed richting de zetel gaan liggen. Hij vroeg: wat is er schat? Ik zei: gwn vreselijk misselijk! Waarop hij antwoordde: oei, zo misselijk? Je moet toch geen volledige dag gaan werken he? Nee, maar 4uurtjes zei ik. Hij antwoordde: ok, valt nog mee. Van de week was ik zo slecht toen ik van mn werk thuiskwam en hij zag dat aan mij en hij vroeg wat er was en ik vertelde het hem. Hij nam me goed vast en zei: morgen heb je een vrije dag, kruip maar lekker vroeg in je bedje! Ik ga inderdaad eens kijken voor dat boek misschien wel ondr de kerstboom leggen!!
ja en zoek de zwangerschap van week tot week eens op. Daar kun je van week tot week zien wat er in je lichaam allemaal aan de gang is, laat hem dit ook zien het is niey niets hoor! Je bent een volledig mensje aan het maken in je buik voor de eerste 12 weken om zijn daat mag je best moe van zijn,het is heel bijzonder. mijn man is gelukkig heel lief voor me en roept me zelfs elke week naar de pc toe. Schatje moet je lezen wat ons kindje deze week allemaal al kan dat is zo lief. Zo zijn er nog tal van dingen meer die hij doet. Mss moet je vriend een beetje worden geprikkeld door wat te lezen wat er in jou en met jou gebeurt. Sterkte en zowiezo gefeliciteert met je wonder liefs paula