Mijn kleine Juul geeft geen kusjes meer, maar kopjes en raadt eens van wie ze dat leert.... Ben ik mooi klaar mee Zo kunnen ze minutenlang op het kleed liggen met elkaar, zo lief!
Wat lief! Geweldig toch, hoe kids en huisdieren met elkaar omgaan? Wij hebben twee katten. Dit weekend "aaide" mijn zoontje één van de katten: het begon met haren uittrekken en eindigde met zich volledig op de kat te laten vallen . En die kat bleef gewoon liggen, gaf één enkele keer een boze miauw. groetjes, Natasja2
haha ja Seff doet dat ook! ook bij ons inderdaad, eerst is het aaaaaaaaaai, en dan komt er een kopstoot achteraan!
Eva vind onze drie katten ook helemaal geweldig! Sinds een maand of 6 weet ze ook wat het woord poes betekent, en dit is voorals nog het enige woord waar ze echt letterlijk op reageert, ze gaat direct rond kijken en op de grond kijken waar ze zijn. Geweldig!
Ah, schattig! Ons dochtertje kruipt steeds met spullen in haar mond door de kamer, dat ziet ze de hond namelijk ook doen.
amy hangt constant met de tong naar buiten. ons hondje doet dat ook haha. echt leuk om te zien hoe leuk ze met mekaar spelen he.
Wij hebben ook een zwarte (ex-)kater Spock. Dax vindt hem reuze interessant en tijgert er in een rotvaart naartoe als hij hem ziet. Maar Spock maakt zich meteen uit de voeten hihi! Laatst had Dax zijn staart beetgepakt en kneep er hard in en liet niet meer los...
Hahaha, echt? Wat grappig! Onze Jesse is helemaal gek op de poes. Alleen mag ik hem wel het woordje poes gaan leren, want dat snapt hij niet. Wel als ik Lady zeg, want zo heet de kat. Dus als we buiten een vreemde kat zien, zeg ik altijd, kijk es wat een mooie Lady. Straks denkt hij nog dat katten lady's heten.
Hier precies zo! Ik noem alle katten Spocky's maar ja dat is eigenlijk niet goed he . Maar zo snapt hij het wel .
Helemaal off topic, maar mijn vriendin zei steeds tegen haar dochtertje als ze naar een foto van zichzelf wees, dat ben jij.... jullie raden wel wat ze zegt als ze een foto van zichzelf ziet Maar echt geweldig die foto! Amber houdt het vooral bij het kaalplukken van de honden!
danisha en onze hond zijn ook samen één! maar ik laat het zeker niet toe als danisha de hond slaat/ergens aan trekt/of op gaat zitten.. denk niet dat de huisdieren dat waarderen en wie weet laten ze dat een keer goed merken en geef ze eens ongelijk!
Daan doet uit een hondenbak drinken als die het ziet dus overal waar we komen met een hond is het eerst het water hoog zetten
Haha, wat schattig. Jesper trekt aldoor aan de staart van onze poes, vind de poes niet zo leuk alleen. Wel leuk trouwens, zijn eerste woordje is poes!
Aaah wat lief. Wij hebben 3 Ragdolls, en die zijn zo lief voor Nathan. Nathan mag ook niet aan de haren trekken of slaan, en we zeggen dan ook altijd "Aai" Nu als hij de katten ziet is het de hele tijd "AAAA" Zooo lief! Ze krijgen ook kusjes (met tong en al) Nu krijgen we over 5 weken een puppie, en ik kan niet wachten om die 2 met elkaar op te zien groeien.
Mwaaaaaa..... wat ontzettend lief! Wou dat ik mijn dochtertje ook zo kon betrappen...maar helaas. Zowel papa als dochterlief zijn allebei allergisch voor deze heerlijke diertjes (ben een kattengek). Dus een kat zal er helaas nooit in komen bij ons
Onze katten zien in Jelte een GROOT GEVAAR en gaan 'm dus geruisloos uit de weg, Jelte is wel helemaal gek van de katten, jammer dus! Gelukkig heeft de oppas een knuffelpoes.