Bewijs geleverd: huisdieren hebben slechte invloed op baby's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mrijn, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mijn kleine Juul geeft geen kusjes meer, maar kopjes en raadt eens van wie ze dat leert.... Ben ik mooi klaar mee :) :)

Zo kunnen ze minutenlang op het kleed liggen met elkaar, zo lief!

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

AAAAHHHH wat schattig!

3. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat lief! Geweldig toch, hoe kids en huisdieren met elkaar omgaan? Wij hebben twee katten. Dit weekend "aaide" mijn zoontje één van de katten: het begon met haren uittrekken en eindigde met zich volledig op de kat te laten vallen :confused: . En die kat bleef gewoon liggen, gaf één enkele keer een boze miauw.

groetjes, Natasja2

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    ah wat lief...

5. emmie

emmie Niet meer actief

haha ja Seff doet dat ook!
    ook bij ons inderdaad, eerst is het aaaaaaaaaai, en dan komt er een kopstoot achteraan! :D

6. Marlous

Marlous Niet meer actief

Eva vind onze drie katten ook helemaal geweldig! Sinds een maand of 6 weet ze ook wat het woord poes betekent, en dit is voorals nog het enige woord waar ze echt letterlijk op reageert, ze gaat direct rond kijken en op de grond kijken waar ze zijn. Geweldig!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ah, schattig! Ons dochtertje kruipt steeds met spullen in haar mond door de kamer, dat ziet ze de hond namelijk ook doen.

8. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    amy hangt constant met de tong naar buiten. ons hondje doet dat ook haha. echt leuk om te zien hoe leuk ze met mekaar spelen he.

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Wij hebben ook een zwarte (ex-)kater Spock. Dax vindt hem reuze interessant en tijgert er in een rotvaart naartoe als hij hem ziet. Maar Spock maakt zich meteen uit de voeten hihi! Laatst had Dax zijn staart beetgepakt en kneep er hard in en liet niet meer los...

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hahaha, echt? Wat grappig!

Onze Jesse is helemaal gek op de poes. Alleen mag ik hem wel het woordje poes gaan leren, want dat snapt hij niet. Wel als ik Lady zeg, want zo heet de kat. Dus als we buiten een vreemde kat zien, zeg ik altijd, kijk es wat een mooie Lady. Straks denkt hij nog dat katten lady's heten. :oops:

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hier precies zo! Ik noem alle katten Spocky's maar ja dat is eigenlijk niet goed he :oops: . Maar zo snapt hij het wel :) .

12. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    LOL Geweldige foto! Wat ontzettend schattig!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Helemaal off topic, maar mijn vriendin zei steeds tegen haar dochtertje als ze naar een foto van zichzelf wees, dat ben jij.... jullie raden wel wat ze zegt als ze een foto van zichzelf ziet ;)

Maar echt geweldig die foto!
    Amber houdt het vooral bij het kaalplukken van de honden!

14. Niet meer actief

danisha en onze hond zijn ook samen één!

maar ik laat het zeker niet toe als danisha de hond slaat/ergens aan trekt/of op gaat zitten.. denk niet dat de huisdieren dat waarderen en wie weet laten ze dat een keer goed merken en geef ze eens ongelijk!

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
  16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan doet uit een hondenbak drinken als die het ziet dus overal waar we komen met een hond is het eerst het water hoog zetten

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.250
    36.054
    113
    Haha, wat schattig. Jesper trekt aldoor aan de staart van onze poes, vind de poes niet zo leuk alleen. Wel leuk trouwens, zijn eerste woordje is poes!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaah wat lief. Wij hebben 3 Ragdolls, en die zijn zo lief voor Nathan.
    Nathan mag ook niet aan de haren trekken of slaan, en we zeggen dan ook altijd "Aai"
    Nu als hij de katten ziet is het de hele tijd "AAAA"
    Zooo lief! Ze krijgen ook kusjes (met tong en al)
    Nu krijgen we over 5 weken een puppie, en ik kan niet wachten om die 2 met elkaar op te zien groeien.

19. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Mwaaaaaa..... wat ontzettend lief! :D

Wou dat ik mijn dochtertje ook zo kon betrappen...maar helaas.
    Zowel papa als dochterlief zijn allebei allergisch voor deze heerlijke diertjes (ben een kattengek).
    Dus een kat zal er helaas nooit in komen bij ons :(

20. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Onze katten zien in Jelte een GROOT GEVAAR en gaan 'm dus geruisloos uit de weg, Jelte is wel helemaal gek van de katten, jammer dus!
    Gelukkig heeft de oppas een knuffelpoes.

Deel Deze Pagina