wil met 7 maanden oude dochter onder de douch maar hoe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rilana, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik douche ook al vanaf dat ze een paar weekjes oud is.
    Ik maak de badkamer lekker warm en zet de wipper klaar.
    Eerst samen douchen en dan Nova in de wipper. Ik kan dan lekker rustig verder douchen en Nova vindt het reuze interessant wat mamma aan het doen is.
    Dan zelf afdrogen en badjas aan en dan Nova verder doen.
    Meestal is ze dan al helemaal droog door de wikkeldoek.

2. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Nou vanavond uitgeprobeerd het wippertje in de douche .Ik mijn zoontje naakt ff nog onder een omslagdoek in het wippertje gezet .Toen kon ik mij uitkleden .
    Wat zie ik zit hij te plassen :( .
    Volgende keer dus ff wachten met de luier uitdoen .

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik had zon badzitje in de douche staan. zette ik hem vast onder de straal, kon ik me uitkleden. als we klaar waren rolde ik hem in een badcape en zette hem daarin weer in het stoeltje, zelf even snel badjas en sloffen aan en dan lars aankleden. lars even in zijn bedje en dan kleede ik me aan

4. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb ook een badstoeltje en dan één die voor echt zitten is. Met een soort van ring eromheen. Het stoeltje heeft zuignappen eronder en zo zet ik het babybadje met badstoel in het grote bad (scheelt water). Eerst inzepen op zijn eigen kamer en dan in de badcape naar de badkamer. Hij probeert zich al los te worstelen als hij ziet dat zijn bad klaarstaat :)
    Na een poosje spelen ga ik zijn haren wassen en lekker afspoelen met de douchekop. Dan eruit ennnnn... brullen maar 8)

Mijn vriendin had een tip van haar kraamhulp, is meer voor hele kleintjes. Je aankleedkussen in het babybadje (zonder water of course) met een badcape erop. Gezellig samen met je kleine douchen en dan de kleine op het aankleedkussen in het badje, cape eromheen en zo kun je heerlijk zelf nog even douchen en aankleden.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier is dus het probleem dat ze zo beweeglijk is ,dat ze zich niet meer in de wipper oid laat zetten. Ze probeert daar uit te klimmen, dus dat is niet meer vertrouwt, dan zou ik dus al de eetstoel (ikea) mee moeten nemen de douche in. Dat is wellicht ngo wel een idee.

6. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Wij zijn vanaf dat Zoë een week oud was met haar onder de douche gegaan... lekker tegen ons aan met gezicht van de straal af! Ze doet zelf haar hoofdje naar achter omdat ze dat zo lekker vind... Dan komt de straal precies op haar hoofdje.
    Zoë vind onder de douche ook lekkerder dan in een badje!
    Ik zelf zet altijd een krukje onder de douche daar kan ik dan op zitten en dan kan ook de voorkant van Zoë wat makkelijker gewassen worden doordat ik haar dan op mijn knieen kan leggen!

Heel veel doucheplezier!

Deel Deze Pagina