wie o wie ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jaimy22, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    Hallo wie heeft hier mischien ervaring mee

ik ben sinds maart gestopt met de pil ik had steeds een erg korte cyclus varierend van 23 tot 26 dagen

Ik ben woensdag 13 juni voor het laatst ongesteld geworden precies 14 dagen erna heb ik me eisprong gevoeld , dit was de eerste keer dat ik hem voelde sinds ik was gestopt met de pil.

5 dagen na me eisprong had ik hele erge diaree (sorry :oops: ) en kramp onderin me buik.

nu voel ik vanaf donderdag middag ongesteld heids krampen , meestal als ik dit voel duurt het hoogstens nog 1 dag voor ik ongesteld wordt.
    ik ben nu nog steeds niet ongesteld en er is ook nog niks roods te bespeuren.

Zou ik mischien zwanger zijn
    of zou me cyclus mischien naar de 28 dagen gaan ? Als dat zo is dan zou ik aankomende woensdag op de 28e dag zitten.

Erg lang verhaal maar ik hoop dat iemand hier meer over weet

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Jiamy,

Het zou kunnen dat je zwanger bent, maar het kan ook goed dat je cyclus wat langer is geworden. Hoe moeilijk het ook is zou ik wachten tot woensdag en mocht je niet ongie zijn kan je altijd voor de zekerheid een test doen maar misschien is dat zelfs dan al aan de vroege kan.

Ik hoop dat je zwanger bent en duim voor je. Veel succes.

gr vruchtje

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    tja, het enige wat je kan doen is afwachten en testen!
    spannend,
    succes met wachten

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hoi Jaimy,

Ik had sinds een week voor nod ook die krampen elke dag en telkens naar de wc en niks geen ongi te bespeuren. En zie mijn banner! :D Ik heb die krampjes nu nog steeds! ;)

Ik duim voor je!

5. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    nou ik hoop het echt

heb nog 1 test liggen moet me zelf echt dwingen om hem tot woensdag te bewaren !

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

haha, das altijd het moeilijkste! Ik was gisteren ook zo eigenwijs. Toch een test gedaan en vanacht ongi geworden, is toch weer zonde van die test! Ik had het kunnen weten :)

7. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    minder voor je :(
    hopen op de volgende ronde maar weer he

ik heb nog een klein beetje hoop nu
    en anders ook volgende x beter hoor !

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej jaimy...

Als jij 13 juni voor het laatst ongesteld was geworden, en 14 dagen erna, dus de 27 juni je eisprong hebt gevoeld, dan moet je nog een week tot je nod.... Dus dat testen zou ik nog even uitsluiten (nou jah een week...tot woensdag)

Deel Deze Pagina