Heel herkenbaar BD81. Ik vind het ook zo moeilijk om mijn mond te houden, daarom vind ik het heerlijk om er hier lekker anoniem over te kunnen kletsen. Wij zijn sinds vorige week verhuisd en nu komt iedereen ons nieuwe huisje bekijken. En idd wij hebben al een kamertje in gedachten voor onze toekomstige baby (in gedachten het kamertje natuurlijk al helemaal ingericht ) Maar iedereen zegt ook "oh leuke baby kamer" en dan moet je inderdaad zeggen, "ja voor in de toekomst wel ja" Althans dat moet je natuurlijk niet zeggen, maar wij hebben gewoon besloten om het uiteindelijk te gaan vertellen als het gelukt is. Wij hebben ook een hondje, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik weinig afleiding krijg van deze dondersteen. Als ik hem aan het uitlaten ben, denk ik weer "oh wat zal het heerlijk zijn om straks met de hond en de kinderwagen te wandelen" en zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen hihihi. We zijn al druk aan het klussen, stel je voor dat de eisprong eerder of later komt. Ik dacht bij mijn eigen dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen . Liefs Isra
Heb al een hele tijd een leuk gedichtje opgeslagen in mijn computer. Heb namelijk altijd gedacht als ik ooit zwanger mag raken, ga ik dit gedicht aan mijn (schoon)ouders geven met een voorlees boek voor opa's en oma's --- Dit is het gedicht: Moeder zijn dat is een groot wonder een geboorte van een nieuw leven is heel bijzonder. Iets moois wat twee mensen elkaar geven een geschenk uit liefde, een nieuw leven. Moeder zijn dat is zorgen voor je kind je kind dat je met al je liefde omringt. Wanneer een kind je nodig heeft ben je er voor hem of haar een moeder staat altijd voor haar kind klaar. Moeder zijn dat gaat soms over in oma zijn een kleinkind dat vinden moeders superfijn. Een kleinkind dat kun je al je liefde geven het geeft een extra dimensie aan oma haar leven. Dit jaar wordt je allergrootste wens vervuld maar eerst nog eventjes geduld want oma dat wordt je voor het einde van dit jaar dan ligt er een kleinkind in de wieg voor je klaar! --- Wij kunnen niet wachten om dit gedichtje ooit te kunnen geven. Liefs Isra
Ik heb drie honden, ik wil die er ook wel bij betrekken, een hondenshirt laten bedrukken ofzo, haah lijkt me leuk! of een van de honden iets laten brengen naar opa's en oma's in spé waaruit ze dan kunnen opmaken dat het zover is
@ ISra: mooi gedichtje. Leuk! Ja ik heb dat inderdaad ook met het vooruit denken. Tijd geleden moesten we een nieuwe auto kopen (nou ja moet natuurlijk nooit haha). Dus ik meteen denken dat de kinderwagen er wel in moet passen Soms is het wel eens om gek van te worden hoor. Je kan het gewoon met niemand delen! Vandaag heb ik ook echt zo'n dipdag. Al 5 dagen buikpijn (ongi pijn) maar er komt maar niks. Vandaag mega erg, maar er is nog niets te zien. Misschien vanavond of morgen (alhoewel ik hoop van niet, maar vrees het ergste). Denk dan ook meteen.... zou het bij ons wel lukken. Kunnen we wel kinderen krijgen. Meteen grote doem scenario's door mijn hoofd ooohhhh verschrikkelijk. Moet soms gewoon stoppen met denken en het zijn gang laten gaan, maar is wel erg moeilijk hoor!
ik las ergens iets van de opa's en oma's beschuitjes laten bezorgen ofzo met nog niks erop, alleen een briefje erbij met sorry dat ze leeg zijn, weet nog niet welke kleur erop moet! die vind ik ook erg leuk. maar iets met de hond is natuurlijk ook leuk, en origineel!
Tja, die onzekerheden heb ik ook hoor! Aan de ene kant was ik helemaal blij en hyper toen mijn vriend zei dat ie nu ook wel graag kinderen wilde. Aan de andere kant schoot ik helemaal in de stress. "Ja maar.....we willen nog op motor vakantie naar Ierland, wordt het wel een leuk kindje? Ik werk zelf ik de kinderopvang maar misschien ben ik thuis wel helemaal geen goede moeder...veel te overbezorgd..." Nou ja, jullie kennen het denk ik wel. Ik ben erg benieuwd hoe ik reageer als ik dan écht zwanger ben....dan gaan de zwangerschaps hormonen ook nog es mee spelen. Heb nu al medelijden met m'n vriend,
Ja het idee van de beschuitjes vind ik ook erg leuk. Ik las ook iets van vlaggetjes met erop 'opa' 'oma' 'oom' 'tante'. Dat vind ik ook wel een erg goed plan hoor. Lijkt me leuk om van die vlaggetjes te maken, die in een grote envelop te stoppen en dan te geven. Groetjes, Sonja
De onzekerheid soms is wel het ergste ja, ik was een half jaar geleden nog aan de pil en toen werd ik opeens niet ongesteld, Dus een test gedaan, negatief, nog maar een paar, ondertussen gestopt met de pil, want je weet het niet? En na 3 weken werdt ik ongi.... Waardeloos was dat, ik was ook bij de dokter geweest en die zei ook dat ik maar af moest wachten tot een geplande volgende menstruatie.... Dan wordt je ook helemaal maf. Maar was een goede leerschool, negatief is negatief, en gewoon doorgaan. Ik laat mezelf mezelf niet meer zo gek maken snappie? Maar ook geleerd dat ik het toch wel graag zou willen, omdat de teleurstelling toch best wel erg was. En nu ben ik wel gestopt, dus ben benieuwd!
Meiden ik word gek. Volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong. Nu ben ik aan het letten op ieder teken wat mijn lijf geeft. Want het schijnt dat sommige meiden de eisprong voelen. Nu heb ik steken in mijn buik, wil dit zeggen dat mijn eisprong eraan komt, of is hij nu geweest. Heeft het nog zin om te klussen vanavond? Ik denk zelf van niet omdat hij maar even actief is. Heb gisteren wel geklust. Hoop dat dit voldoende geweest is. Liefs Isra
Zwemmers blijven 2 a 3 dagen in je lichaam, dus bevruchting kan dan ook plaatsvinden. Ik heb altijd erge steken in mijn buik, dan weet ik ook dat ik mijn ei voel.
Was ik alweer, Op een ander topic (stoppen met de pil) al bericht van Maranka gehad. Ben alweer enigszin gerustgesteld en ga vanavond alsnog lekker klussen. Al baat het niet dan schaat het niet om het zo maar te zeggen! Enne over enkele dagen weet ik hopelijk meer.
Ja ik weet echt precies wat jullie bedoelen! Sinds mijn vriend en ik de pil eruit hebben gegooid zit ik echt iedere dag op allemaal websites over zwangerschap en babies te kijken of er niet nog meer info is... Grappig om te zien dat ik niet de enige ben die een beetje manisch erover is Ik heb het alleen aan mijn Oma van 87 verteld, dat we zijn begonnen omdat ik weet hoe leuk ze het vindt om geheimen te bewaren en dan later te kunnen zeggen "Maar ik wist het al!" Veel succes allemaal! groetjes, Eowyne
ik heb dat ook hoor...Mijn vriend en ik zijn nu in de eerste ronde en ik ben ook al een beetje geobsedeerd door het zwanger worden Dus het is wel herkenbaar gr linda
Hoe is het voor jullie om te klussen met de weet dat je op dat moment wel eens zwanger kunt worden? Ik vindt het best lastig om gewoon te genieten en niet steeds te denken...zou dit hét moment zijn? Nou zit ik ook nog in de eerste ronde dus wie weet, went het?
ik ken dat gevoel ook wel een beetje maar kan nog wel gewoon genieten van het klussen zonder er al te veel aan te denken
Hier net zo Mieke, maar ach geeft echt niets hoor, komt allemaal goed en als je je maar een beetje kunt ontspannen.. veel klusplezier toegewenst..
kan er gelukkig ook echt wel van genieten. Zit nu ook op het werk en kan niet wachten tot dat het 17.00 is. Moet ook zeggen dat ik er echt zin in heb. Maar ik denk wel bij iedere keer dat we geklust hebben "zou het nu raak zijn".