wil mijn gevoel graag delen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Isra, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Was gister op kraamviste bij hele goede vriendin van mij, wat een hummeltje heeft ze. 6 weken te vroeg, zo klein en pittig. Ook echt een rustig kind, weinig huilen, en eigenlijk heel makkelijk en zooooooo klein.
    Doe mij dr ook maar zo een!

:D

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Helaas zijn deze uit de voorraad, u kunt ze nog wel bestellen.. ;)

3. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Wat is de levertijd? :)

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha, als ik het zou weten dan was je de eerste die er eentje kreeg ( na mij dan).. 8) :)

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    De levertijd is een maand of 9 heb ik me laten vertellen. Helaas is de vraag op dit moment zo groot dat dit wellicht nog wat langer kan duren.

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha ojee, dan moeten we echt geduld hebben, is er ook een wachtlijst zodat ik er alvast bij op kan? 8)

7. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Dat lijkt me niet, die kleine hummel was 6 weken te vroeg :)

Heej ladies,

Ja heel erg herkenbaar wat jullie allemaal schrijven. Wij zitten nu in de tweede ronde voor ons tweede kindje, en dat is gewoon weer net zo spannend als dat we voor de eerste gingen hoor :) En de onzekerheid of het allemaal wel gaat lukken, is ook niet minder helaas. Je hoort ook vaak dat een tweede gewoonweg niet wil lukken... Dus ja, ook daar ben ik weer net zo bang voor als de vorige keer. Gelukkig heb ik hier nu wel een heel mooi lief meisje rondlopen van 2 jaar en 4 maanden wat me een beetje afleid ;) Maar als ze dan op bed ligt begin ik ook als een gek alle informatie over zwanger worden op te zuigen van internet :)
    Hoop dat het snel raak mag zijn bij ons allemaal meiden!

8. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Nou, heb getest, maar was negatief... Nou heb ik een beetje gegokt met mijn cyclus en de banner, omdat ik natuurlijk net gestopt ben met de pil. eigenlijk hoop ik nu dan maar dat ik dan ongesteld wordt, dan weet ik meteen mijn cyclus!
    Mijn urine was wel troebel, dat viel me wel op, want vorige week was dat helder.

Vanavond verjaardag vieren, komt helemaal goed!

*edit, volgens mij kan ik na vele wiskundige berekeningen, waar ik dus niet goed in ben, concluderen dat ik zowiezo te vroeg heb getest...
    Had mijn cyclus op 24 dagen staan, maar heb nooit de ''stopweek'' meegerekend in mijn geweldige berekeningen. Nu maar op 28 dagen gezet en nu moet ik nog langer wachten haha.

IK HEB ECHT GEEN GEDULD dan merk ik nu wel heel goed.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina