Wij krijgen in de maand juni bezoek uit het buitenland. Het is een stelletje van eind 20, die nog nooit in Nederland zijn geweest. Ze zijn hier maar een kleine week, dus we zijn nu al aan het kijken waar we ze mee naar toe kunnen nemen. Hebben jullie tips? En hoeveel tijd ben je daarmee kwijt? Mijn schoonmoeder zegt bijvoorbeeld, dat je met 3 uur Volendam echt wel klaar bent, dus dat kan gecombineerd worden met iets anders, het liefst in de buurt, of op de route. Wat mogen ze écht niet missen volgens jullie? Bedankt!
Jeetje ehmmm Madurodam Keukenhof (als die nog bloeit) Amsterdam grachtenvaart Giethoorn Volendam (toch) Dagje Museum plein (Rijks- van Goghmuseum)
Wij hadden ooit Hongaars bezoek en zij vonden het strand echt het mooiste, zelf hebben ze geen zee natuurlijk. Verder Volendam, Efteling, Amsterdam waren echt de highlights.
Wij wonen in Noord-Brabant (midden), dus Den Bosch (en een grachtenvaart) behoort tot de mogelijkheden. Zij komen uit Turkije. Efteling gaan we ook doen (wij hebben een abonnement). En de genoemde dingen: Hoeveel tijd ben je daarvoor kwijt?
Amsterdam Madurodam - Scheveningen Kinderdijk Neeltje Jans (deltawerken) Volendam Efteling witte fietsen nationaal park de hoge veluwe paleis het Loo Apeldoorn Openluchtmuseum Apeldoorn Euromast Rotterdam
Openluchtmuseum in Arnhem. Ben je wel een paar uur zoet, kan je goed wandelen. Airborne museum in Oosterbeek, waren we met een uurtje wel klaar. Burgers zoo zit dicht bij het openlucht museum, misschien wel leuk maar niet toeristisch als in leren over Nederland. Park hoge veluwe, kan je fietsen en wandelen en je hebt er o.a. het kroller muller museum en het museonder. De fietsen kan je gratis huren.
Ik zal eens een vraag neerleggen, of ze van de natuur houden, of van kunst. Scheelt al, als het antwoord op één van de twee 'nee' is. Dan kan ik zo dingen afstrepen