zoals de kop al zegt ik wil het pendelen weer gaan opakken, vond het zo leuk om te doen. Maar nu ben ik de topic kwijt waar de pendelaars staan weten jullie mischien nog waar het was?
ach zo kan toch ook gaat snel in de rondte hoor...en dan kom je om in de pb's.... Mag ik je er een sturen? hihihihi
Ik heb je een pb gestuurt.. Het kopje pendelen staat in de forum index bijna helemaal onderaan. Groetjes
Het staat hier verkeerd, maar zou je voor mij ook willen pendelen? Laat maar even weten welke gegevens je nodig hebt..
zeker weten dat wil ik ik ben een naam achternaam en geboorte datum nodig, moet jullie wel eerlijk zeggen dat ik deze week bijna geen tijd heb maar ga er zeker even mee aan de slag. geeft helemaal niks hoor dat je niet weet hoe het werkt, het gaat als volgt een pendel is een steen of iets dergelijks het kan ook van koper zijn. Je steld je vragen aan de pendel en krijgt mischien antwoord, ik stel niet alleen vragen aan de pendel maar krijg er ook een gevoel bij.je kunt dan bijvoorbeeld vragen of het een jongen of meisje wordt. de meeste ervaringen zijn heel positief en hoeft niet altijd op het vlak va een zwangerschap te gaan. ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben iets paranormaal stuur maar hoor meiden, ik lees en antwoord zo gauw mogelijk terug. Liefs