elke maand denk ik ik ga niet te veel op het forum kijken maak me zelf dan alleen maar gek de eerst 2 weken lukt het goed maar als ik mijn eisprong heb gehad ga ik toch weer kijken en vraag ik me af of we het wel goed hebben gedaan. we hebben maandag nacht geklust en dinsdag en woensdag last van me onderbuik gehad dus dacht me eisprong dus dan hebben we goed geklust maar nu vanochtend rekbaar slijm ondekt dus michien komt nu me eisprong eraan maar dan zijn we denk ik te laat want hebben maandag voor het laaste geklust. wat denken jullie kan het rekbaar slijm ook na je ei komen. elke maand die onzekerheid word er gek van.
hmm ik dacht eigenlijk van niet! ik zie juist aan de slijm dat ik mijn eisprong heb. volgens onze gyn is dat het teken van de aankomende eisprong. En moesten wij veel klussen als dit in zicht was. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Anders vanavond nog een marathon houden met je vriend/man als je nu nog dat slijm hebt???!! hahah
nou het rare is dat ik elke maand echt heel duidelijk heel veel rekbaar slijm heb dan kan ik het idd zien maar deze maand helemaal niks wel veel slijm maar niet echt rekbaar alleen vanochtend een heel klein beetje. wel al 3 dagen pijn links onderin me buik dinsdag woensdag en vandaag ook maar niet echt rekbaar slijm. ben 1 dec ongi geworden en heb een cycles van 26, 27. dus volgens de calculator dinsdag me eisprong gehad. dus ik weet het nou ook niet meer.
nou volgens mij heb ik nu mijn eisprong want verga sinds vanmiddag van de pijn bij elke stap die ik zet en als ik ga zitten echt zo'n pijn en dat heb ik elke maand maar dacht dat ik me ei al gehad had maar toch niet zijn we dan nog wel op tijd als we vanavond klussen
Ik had deze ronde 2x rekbaar slijm. De eerste keer een week voor mijn ei en de 2e keer vlak voor mijn ei. Ik temperatuur en gebruik ovulatietestjes dus heb ik een goed beeld of en wanneer mijn ei geweest is.