hai hai ik dacht misschien er mensen hier die er ervaring mee hebben of zelf de fotos maken. ik zou graag voor mijn vriend mooie fotos laten maken weet je wel een reportage ofzo, maar ik durf dus niet hahahaha voel me zelf niet echt foto geniek en ben niet een van de slankste! hoe staan jullie hier tegen over? en hebben jullie enig idee waar ik het zou kunnen laten doen, voor een beetje een leuke prijs?
informeer eens bij een fotograaf en leg je "probleem"uit en vraag of ze 1 of 2 proeffoto''s willen maken.....
je kan altijd bellen.... hoef je ze nog niet te zien en ben jij mss rustiger... en ik denk altijd nee heb je ja kan je krijgen je kan ook vragen proeffoto voor een klein bedrag..
Idd, wat de rest ook al zegt, gewoon even bellen om meer informatie te vragen...als het je dan niks lijkt hoef je 't alsnog niet te doen. Ow en trouwens, ik heb even in je persoonlijk album gekeken, maar volgens mij hoef jij je nergens zorgen over te maken!
hahahahah je bent een schat, ik weet nietw at het is vole me de laatste weken zo onzeker, dacht misschien helpt zon fotshoot dan
nou die wil thusi wel op de fotos maar verder niet moest pas geleden pasfotos laten maken heb het toen geprobeerd nou echt niet het was 1 en al drama!
Jammer dat je zo ver weg woont, ik fotografeer eigenlijk alleen kinderen/baby/dikke buiken, maar had het best eens willen proberen. Ik zou gewoon een fotograaf bellen en het uitleggen, maken vast wel eens vaker iemand mee die onzeker is. groetjes sandra
Ik heb ook even gespiekt in je album en ik denk dat er genoeg fotografen zijn die jou en je kindje op de foto willen zetten , dus maak je niet te veel zorgen en ga lekker! Of even googlen op fotografen in de buurt die bijv net begonnen zijn. Is goedkoper en misschien wat relaxter. Ik herken trouwens wat je zegt over thuis op de foto gaan en voor pasfoto's. Mick is heel fotogeniek (heeft ie niet van mij haha), maar bij het maken van de pasfoto's snapte hij er niets van. De volgende keer neem ik onze camera ook mee en hoop dat ie daar wel naar lacht terwijl de grote camera de echo foto maakt. Succes en enjoy!
Er zijn ook fotografen die je bij je thuis foto's komen maken, misschien is dat een idee dan? Dan wil je dochter misschien wel, en jij voelt je dan ook meer op je gemak misschien?
huppakkee op de foto gaan hoor! je ziet goed uit joh! (je album ff bekeken) wedden dat ze leuk worden! een fotograaf kan veel leuke dingen doen!
meid, je hoeft je echt geen zorgen te maken, je ziet er prachtig uit! (en je dochtertje trouwens ook, wat een snoeppie)
Een vriendin van mij is fotograaf en ze is errug goed (vind ik). Ik ben laatst ook op de foto gegaan bij haar. Samen met vriend en de twee kids. Heel leuk geworden. Ze fotografeert ook met zwarte achtergrond als je dat wilt, dan kom je er met elk figuur er goed op te staan. Haar site is www.purepicture.nl
heb in je album ff gekekeen en volgens mij heb je een mooi koppie mooie wenkbrauwen ennn te zwaar ben je volgens mij al helemaal niet gewoon doen dus die mooie fotos
jullie zijn schatten ik weet niet wat het is maar de laatste paar maanden ben ik zo onzeker is niet normaal meer pfff heb een gesprekje gehad met sjudith en ga er toch maar eens over na denken