hahahahaha nou ga er dus echt maar eens over nadenken ik eb 1.68 en weeg 73 kilo maar ik weet niet voel me niet zo goed in mijn lichaam en de kilos vind ik erg moeilijk om er vanaf te krijgen ahahahah maar misschien als ik zon doel heb dat het me wel lukt! en vind je een mooie meid
Lief van je dankjewel. maar jij hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! en wat als je nou naar een vrouwelijke fotograaf stapt met de vraag of de reportage bij jou thuis gemaakt kan worden? of ik het omdat de foto's dan in huis komen te hangen en wellicht anderen het kunnen zien?
ik wil de fotos ook heel graag in huis hebben en idd dat andere mensen ze kunnen zien dus ze mogen niet te wezen ahahahah
Ik heb de conversatie met Sjudith een beetje gevolgd, en je bent welkom hoor Mijn site is http://www.adb-fotografie.nl. Hij moet nog wat geupdate worden maar er staat al wel veel op Juud en ik hopen je te zien
Nee hoor, ieder figuur kan mooi zijn. Het ligt vooral aan de uitstraling (vind ik) Ik heb even in je album gekeken en je ziet er goed uit! De ts trouwens ook, dus gewoon doen! Ik zou het zelf geweldig vinden als mijn vrouw het zou doen, maar die is net als veel vrouwen onzeker. Groetjes, Didier
wat een mooie foto's! Ik zou het eigenlijk ook eens moeten doen, van mezelf en de kindjes. Maar het is nog altijd wel duur , nog even doorsparen en toch maar een keer gaan doen hoop ik
Je kan natuurlijk ook een paar "gewone" foto's laten maken en een paar die je privé houdt Groetjes, Didier
ik maak altijd zelf foto's hahaha en dan bewerk ik ze ook via photoshop.en ik moet zeggen....ze zijn toch bestttttttt wel leuk!