Wil niet klagen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Robynn, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    We zijn bijna evenver en ik kan je zeggen je bent niet de enige!! het lijkt ook wel taboe te zijn zodra je iets zegt in de trant van ik ben er klaar mee dan is het gelijk; Je weet waar je het voor doet en ach nog maar eventjes!!
    Ik vind de tijd de laatste tijd ook echt te langzaam gaan....
    Heb iedere dag ontzettend rugpijn en bekkenpijn begint nu te komen.
    En ik ben gewoon eerlijk baal ontzettend dat ik vanavond niet een lekker drankje kan drinken. Normaal was ik er wel aan gewend maar met die speciale gelegenheden vind ik het best vervelend.
    Ik wil gewoon graag weer mezelf zijnn.. voel me de laatste tijd net een walrus ofzo en gewoon onaantrekkelijk.

2. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Herkenbaar hoor! En bij mij is het vooral weten dat er een ukkie inzit want voel weinig door voorliggende placenta! Kan niet langer als een half uur zitten dan ga ik kapot van de pijn in ribben en rug, rennies zijn niet aan te slepen door het vele maagzuur.. ( heel dieet erbij om aamhoudende kuitkramp en maagzuur nog te beperken ) dag chocolade dag zuivelproducten, dag koolzuur etc...
    Ik heb wallen tot mijn tenen en ben bijna 20kilo aangekomen.. Snap je dus helemaal!

Als ik de kleine dan ineens toch even voel geniet ik er extra van! Maar is niet vaak...

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik ben er ook wel klaar mee...ik heb geen moeilijke of zware zwangerschap maar ik vind het wel mooi geweest nu.
    Zit niet lekker in mijn velletje en ik stoor mij aan zo enorm veel dingen dat ik er gewoon depri van zou worden.

Maar goed zo als alle mensen om je heen zeggen...nog maar even, het eind is in zicht. Bladiebladiebla....al dat "opbeurende" gedoe helpt voor geen meter.
    Laat mijn voor de komende Max 10 weken maar onder een steen kruipen en dan meld ik mij wel weer als de baby zich aankondigd.

4. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Haha ik vind het echt heerlijk om te lezen dat jullie dit ook hebben! Gisteren aan de appelsap op feestje ook: "je ziet er 'nog' goed uit!" Nog! Aah! Ik voel me nu al een barbapappa. Voel me inderdaad constant een mindere, dikkere, zwakkere, huilerige versie van mezelf....!!! Misschien is dit ook gewoon een lastige fase; het duurt nog best lang maar wordt wel al ongemakkelijker...... Hoe gaan jullie mannen met de klaagmodus om? Ik mag van hem best losgaan en hij reageert hartstikke lief, maar soms zoek ik gewoon ruzie en dan voel ik me later weer een monster!!

5. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oh heel herkenbaar! En ik ben nog niet eens zo ver..

Natuurlijk ook hier heeeeel blij mrt het prachtige wondertje in mijn buik en heel gelukkig dat het allemaal so snel mocht lukken!

Maar..... Al vanaf het begin bekkenpijn die er echt niet beter op wordt, al 21 weken buikpijn, constant honger, al 10 kg aangekomen en als ik dan eet zit ik weer snel vol en heb ik daar weer last van. Voel me echt een walrus. En die mensen die zeggen: ach, het is maar voor even! Ja, echt niet he?! 9 maanden is echt lang! Niet slapen, oncomfortabel liggen, positiebroeken, dikker gezicht. 'Je kunt nu echt zien dat je zwanger bent' Jaja ik weet het, ik heb een dikke kop! Grrrrr!!!!

Klaagmodus uit. ;);)

6. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Heeeel herkenbaar! Ik heb het ook gehad.
    Ben vandaag 38.4 weken....

Deel Deze Pagina