Hoi allemaal, Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn tweede. Van mijn eerste zwangerschap heb ik een klein buikje over gehouden. Maar dat buikje is nu geen buikje meer door mijn zwangerschap maar een buik.. Ik vind het nog echt veel te vroeg om te vertellen en wil het nog graag verbergen, heeft iemand tips of herkent iemand dit?
Dat is heeeeel veel darmen en dat trekt over een aantal weken ook weer wat weg. Zou gewoon iets wijdere kleding aantrekken en zeggen dat je wat last van je buik hebt. Buikgriep heerst, dus... Gefeliciteerd overigens!
bij mij zag ge dat dus ook onmiddelijk, op moment dat ik zwanger was gingen de darmen precies in een bolleke zitten, waardoor ge het eigenlijk al op 5-6 weken zag, draag dus ook al zwangerschapskledij vanaf de 9de week, gewoon omdat andere broeken niet comfortabel meer zaten, nu de meeste personen heb ik het wel al vrij vroeg verteld dat ik zwanger was, nu ge kunt het beetje verbergen idd door losse truien of zo te dragen
Ik ben ook 6 weken zwanger en al een buikje. Ben van mezelf erg slank (165cm en 53kg), gelukkig net geen ondergewicht(heb een darmziekte waardoor aankomen en op stabiel gewicht blijven lastig is). Denk dathet daardoor nog sneller te zien is dat mn darmen nu omhoog geduwd worden. Wat wijdere kleding aan, draag gelukkig al vaak tuniekjes en wijde jurkjes omdat ik niet van hele strakke kleding houdt
Ik heb het 2 weken vol kunnen houden dat ik verstopt zat Hihi Dat daarom me buik zo raar deed.. 7,5 weken aan de ouders verteld
Ik heb hetvmeteen al met de,test verteld. Als mis zou gaan heb je ook wel steun Maar gewoon wat wijdere kledi ng. Dragen of je zegt ja ben aangekomen teveel gesnoept haha
Ik ben al een paar maanden m'n kledingstijl aan t verwijden Dus ik hoop dat ik t nog een poos geheim kan houden!
Irritant he? Bij mij is mijn darmenbuik overigens gewoon in een baby buik overgegaan, dus niet weggetrokken
Ik ben nu 5 weken en 1 dag en zelfs met een heel heel strak jurkje (soort corset) blijf je het zien. Ik lijk wel opgeblazen.. Lastig dus. Dan maar inderdaad naar de extra wijden dingen graaien.
Ik heb ook al een echte buik! Is ons derde kindje maar wist niet dat het zo vlug zou gaan. Ook met de wijdere truien zal ik het niet lang meer kunnen verbergen. Vervelend als je het eigenlijk nog echt niet wil vertellen.
Hier last van verstopte darmen en dus ook duidelijk buikje. Het is derde zwangerschap dus misschien gaat het daarom in begin ook wel harder? Verder juist afgevallen (nu 53 kg en ben 166) draag wijdvallende truien en zeg dat ik last van darmen heb. Niets gelogen dus draag overigens zwangerschapsmaillot onder jurkjes en rokjes. Da's heel fijn! Mensen zien vooral dat ik afgevallen ben en kijken dan niet naar buikje
Herkenbaar!! Vooral bij deze zwangerschap (3e) en dan in de warme september maand. Wijde shirts en topjes aangedaan en toch af en toe buik ingehouden
Hier ook. Het wordt steeds moeilijker om het te verbergen. Ik heb 5 januari een echo en als die goed is licht ik m'n collega's iig in. Met kennissen en mensen die ik niet regelmatig zie wil ik echt wachten tot de 12 weken. Maar ik kan het nu al amper verbergen en de collega's die het wel weten zeggen ook dat je het begint te zien... ik wist niet dat het zo snel zou gaan.
Als ik die foto zie zou ik niet meteen denken dat je zwanger bent hoor! Maar eh, een corset?? Is dat wel veilig als je zwanger bent?
Gelukkig ben ik niet de enige gelukkig! Haha en dan al die feestdagen, geen alcohol kunnen drinken Ik draag nooit wijde kleren dus dat gaat nog worden.. En inderdaad, last van mn darmen dus dat is ook een goed excuses!
Ik ben 167 en 52kg en had sowieso al buikje, zit in de familie.... werd regelmatig gevraagd hoeveel weken ik was? Grrrr vooral net na het eten. Nu zeg ik gewoon dat ik net gegeten heb