6 weken zwanger en nu al een buikje > hoe verberg ik dat? :)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tilly, Dec 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilly

Tilly Lid

Sep 4, 2014
    15
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn tweede. Van mijn eerste zwangerschap heb ik een klein buikje over gehouden. Maar dat buikje is nu geen buikje meer door mijn zwangerschap maar een buik.. ;)
    Ik vind het nog echt veel te vroeg om te vertellen en wil het nog graag verbergen, heeft iemand tips of herkent iemand dit? :)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat is heeeeel veel darmen en dat trekt over een aantal weken ook weer wat weg. Zou gewoon iets wijdere kleding aantrekken en zeggen dat je wat last van je buik hebt. Buikgriep heerst, dus...

Gefeliciteerd overigens!

3. pafwaf

pafwaf Lid

Sep 22, 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    bij mij zag ge dat dus ook onmiddelijk, op moment dat ik zwanger was gingen de darmen precies in een bolleke zitten, waardoor ge het eigenlijk al op 5-6 weken zag, draag dus ook al zwangerschapskledij vanaf de 9de week, gewoon omdat andere broeken niet comfortabel meer zaten, nu de meeste personen heb ik het wel al vrij vroeg verteld dat ik zwanger was, nu ge kunt het beetje verbergen idd door losse truien of zo te dragen

4. Pien1991

Pien1991 Actief lid

Jul 8, 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Ik ben ook 6 weken zwanger en al een buikje.
    Ben van mezelf erg slank (165cm en 53kg), gelukkig net geen ondergewicht(heb een darmziekte waardoor aankomen en op stabiel gewicht blijven lastig is).

Denk dathet daardoor nog sneller te zien is dat mn darmen nu omhoog geduwd worden. Wat wijdere kleding aan, draag gelukkig al vaak tuniekjes en wijde jurkjes omdat ik niet van hele strakke kleding houdt :p

5. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

Oct 9, 2014
    649
    384
    63
    Wijde kleding...

Krijg hier m'n jas ook amper dicht terwijl ik t echt nog even voor me wil houden!

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Ik heb het 2 weken vol kunnen houden dat ik verstopt zat Hihi
    Dat daarom me buik zo raar deed.. 7,5 weken aan de ouders verteld

7. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

Oct 24, 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hetvmeteen al met de,test verteld. Als mis zou gaan heb je ook wel steun

Maar gewoon wat wijdere kledi ng. Dragen of je zegt ja ben aangekomen teveel gesnoept haha

8. Marrel

Marrel Actief lid

Sep 10, 2014
    201
    1
    16
    Ik ben al een paar maanden m'n kledingstijl aan t verwijden :)
    Dus ik hoop dat ik t nog een poos geheim kan houden!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Irritant he?
    Bij mij is mijn darmenbuik overigens gewoon in een baby buik overgegaan, dus niet weggetrokken

10. Noramay

Noramay Lid

Aug 4, 2014
    49
    0
    6
    Suriname.& Brabant
    Ik ben nu 5 weken en 1 dag en zelfs met een heel heel strak jurkje (soort corset) blijf je het zien. Ik lijk wel opgeblazen.. Lastig dus. Dan maar inderdaad naar de extra wijden dingen graaien.

Attached Files:

11. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    Ik heb ook al een echte buik! Is ons derde kindje maar wist niet dat het zo vlug zou gaan. Ook met de wijdere truien zal ik het niet lang meer kunnen verbergen. Vervelend als je het eigenlijk nog echt niet wil vertellen.

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hier last van verstopte darmen en dus ook duidelijk buikje. Het is derde zwangerschap dus misschien gaat het daarom in begin ook wel harder? Verder juist afgevallen (nu 53 kg en ben 166) draag wijdvallende truien en zeg dat ik last van darmen heb. Niets gelogen dus ;) draag overigens zwangerschapsmaillot onder jurkjes en rokjes. Da's heel fijn! Mensen zien vooral dat ik afgevallen ben en kijken dan niet naar buikje :)

13. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik ben ook vrij slank 1,72 en 52 kg, ik ben bijna 6 weken en al een buikje

14. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Herkenbaar!! Vooral bij deze zwangerschap (3e) en dan in de warme september maand. Wijde shirts en topjes aangedaan en toch af en toe buik ingehouden :)

15. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook. Het wordt steeds moeilijker om het te verbergen. Ik heb 5 januari een echo en als die goed is licht ik m'n collega's iig in. Met kennissen en mensen die ik niet regelmatig zie wil ik echt wachten tot de 12 weken. Maar ik kan het nu al amper verbergen en de collega's die het wel weten zeggen ook dat je het begint te zien... ik wist niet dat het zo snel zou gaan.

16. elsinga1981

Dec 27, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik die foto zie zou ik niet meteen denken dat je zwanger bent hoor! Maar eh, een corset?? Is dat wel veilig als je zwanger bent?

17. Tilly

Tilly Lid

Sep 4, 2014
    15
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige gelukkig!
    Haha en dan al die feestdagen, geen alcohol kunnen drinken :)

Ik draag nooit wijde kleren dus dat gaat nog worden..
    En inderdaad, last van mn darmen dus dat is ook een goed excuses! :)

18. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik ben 167 en 52kg en had sowieso al buikje, zit in de familie....
    werd regelmatig gevraagd hoeveel weken ik was? Grrrr vooral net na het eten.

Nu zeg ik gewoon dat ik net gegeten heb :)

Share This Page