Wanneer kunnen ze echt goed duimen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vanesje, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 2,5 maand en wil zooooo graag duimen maar het lijkt hem motorisch gezien nog niet goed om de duim in zijn mond te plaatsen of dan binnen te houden.

Vanaf wanneer kunnen kindjes dit gemiddeld?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza deed het vanaf een week of 10, dus het zal wel niet zxo lang meer duren, :)

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Gijs kan het nog steeds niet (bijna 5 maanden)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje loopt al weken te zoeken en te mopperen, soms heeft ze hem bij toeval maar meestal lukt het nog niet ;)

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Soraya heeft hem wel steeds in de mond, maar ze kauwt erop ipv te zuigen haha!

6. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Bij ons zoog hij al heel snel op zijn vingers, ik denk al bij 2 maanden. Hij was verder ook heel vroeg met het pakken van dingetjes die met de babygym boven hem in de box hingen. Het zal wel per kindje verschillen hoe snel ze dit kunnen.

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bij 2 maanden handen gevonden en nu sinds 3 dagen echt duimen. maar zo erg dat ze een wondje heeft. ze zuigt hem kapot. :(

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    damian is pas week oud en zit ook hevig naar zn duim te zoeken
    ik wil niet dat hij gaat duimen, van mij krijgt hij dan een speen.
    hij zuigt zó ontzettend hard dat zn vingertje (wijs vinger die hij wel kan vinden) helemaal rood word.

heb liever de speen dan zn duim. kan je makkelijker afleren straks. maar daar zijn meningen heel erg over verdeeld

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess stak een paar uur na de bevalling haar duim in haar mond en sindsdien duimt ze.. :(

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs stopt zijn hele hand in zijn mond. Hopelijk wordt dat snel zijn duim, want het past niet helemaal goed.

@Vanesje: ik zie dat Thijs net zo oud is als jouw zoontje:D

11. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Met ongeveer 3 maanden weet ze hem heel goed te vinden en in te houden!
    Nieuw trucje hier ook, op haar zij rollen en dan blijft haar duimpje beter in haar mondje als ze in slaap valt! zakt ie nml niet langzaam eruit, hihi.

12. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Zo ongeveer vanaf nu moet dat komen. Onze dochter begon met een week of zes te duimen maar het duurt even voor ze het echt onder de knie hebben hoor. Komt vanzelf

Deel Deze Pagina