Hey, Net als meerdere van jullie heb ik weinig zin om nog te moeten wachten op de kleine. Ik heb niks meer te doen en kan ook weinig meer doen dus verveel me Heb regelmatig buikkrampen, verlies veel meer wit slijm, gisteravond wat last van mijn onderrug...maar heb het idee dat ik steeds voor de gek word gehouden Ik weet echt niet wanneer het nou echt is en wanneer niet. Sinds vrijdag zit ik ook aan de antibiotica voor een blaasontsteking bleh...wil onze frummel zien Hoe komen jullie je dagen door, en wat denken jullie allemaal van die pijntjes en krampjes? liefs
Ik heb ook sinds een tijdje (vooral 's avonds) menstruatiekrampen en nu ook af en toe overdag. Kan er helaas nog geen regelmaat in ontdekken maar het komt wel steeds vaker nu. Ook verlies ik veel slijm, heb ik een giga wc-run (haha sorry) en voel ik me met momenten misselijk. Beetje zo'n grieperig gevoel Vertelde dit aan mijn stiefmoeder en die zei dat ik mijn koffertje maar moest gaan pakken haha. Maar zelf heb ik niet het gevoel van: het zou weleens kunnen beginnen. Helaas, de vliezen zijn nog intact, in de krampen is nog niet echt een regelmaat te ontdekken en de slijmprop lijkt ook nog op zijn plek te zitten. En ja, ook ik word ongeduldig! Maar nog maximaal drie weken en dan mogen we ons kleintje eindelijk bewonderen.
Hihi, ja ik word ook ongeduldig hoor Ook niets meer in huis te doen, boekjes en de tv heb ik zo onderhand ook wel gezien... Maarja die kleine maakt zelf uit wanneer hij/zij komt he....
ja hier nog eentje die niet kan wachten! Wel af en toe krampen maar voor de rest gebeurt er niks! wachten wachten en nog eens wachten maar nog even!
hahah over jaloers gesproken ik ben ook jaloers jullie zijn al zover en dan wacht je alweer hahaha eerst wacht je op een zwangerschap ben je eindelijk zwanger wacht je totdat je uit de gevarenzone bent ben je 37 weken zwanger kan je weer niet wachten tot dat het eris...hihi en zo gaat het maar door.. succes dames!
Dames hij/zij komt weldra! Ik heb de laatste 2 dagen met tranen in mijn ogen gelopen van ellende. Het verlangen was zoooo groot. Als je er zo ver doorheen zit komt de kleine weldra! Suc6 met de zware laatste loden!
@ Harmless - wat een leuke naam Toon! schattig! Hier nog eentje die het helemaal zat is...af en toe ook de ongikrampjes, darmkrampjes, harde buiken, steekjes, misselijkheid... paniekgevoeltjes enzo...maar geen baby ook ik kan niet wachten mijn zoontje te zien. Ik heb me nu 9 maanden kunnen voorbereiden en ik ben klaar...dus kom maar op .... waren er maar voortekenen dat je weet van ... ooh als je dat hebt, nou dan is hij er morgen x Dora
iddkom maar op, en waren er maar voor tekenen. Ik lees wel veel dat er mensen voor de bevalling aan de diaree waren... nou moet ik zelf wel 3 x per dag met gewone onlasting naar de wc. Ook ik heb last van ongi buikpijn en soms lage rugpijn, veel wit slijm verlies maar geen bloed erbij. wat moet je hier nou van denken? liefs
Ik hoop voor je dat je beeb snel geboren wordt, ik kan me idd voorstellen dat je het op een gegeven moment wel gehad hebt! Alle klusjes zijn gedaan en je wilt je beeb gewoon zien! Suc6
iddkom maar op, en waren er maar voor tekenen. Ik lees wel veel dat er mensen voor de bevalling aan de diaree waren... nou moet ik zelf wel 3 x per dag met gewone onlasting naar de wc. Ook ik heb last van ongi buikpijn en soms lage rugpijn, veel wit slijm verlies maar geen bloed erbij. wat moet je hier nou van denken? liefs[/quote] Ik herken de kwaaltjes allemaal en geen idee wat we hier van moeten denken... ik moet dan ook wel errug vaak naar de wc net als jij maar ook gewone ontlasting... heel irri hihi soms heb ik kramp en denk ik ooh zou dit het zijn en dan moet ik gewoon naar de wc haha... tis toch erg
Pff nou ik herken het wel hoor... ben het goed zat. Nergens puf/energie voor. Die dikke buik zit in de weg, kan niet eens meer schoenen aan van het vocht, zelfs slippers passen niet meer... krampjes dat je denkt oh zou het? Maar dan zet het toch niet door. Kom er nou maar uit frummel!
Hi meiden, Nou hier nog 1 die het zooooooooooooo zat is ! Wel wat voor weeen maar nog niet het echte werk ! Kan niet wachten tot het begint !