wil niet meer wachten...jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hey,

Net als meerdere van jullie heb ik weinig zin om nog te moeten wachten op de kleine.

Ik heb niks meer te doen en kan ook weinig meer doen dus verveel me ;)

Heb regelmatig buikkrampen, verlies veel meer wit slijm, gisteravond wat last van mijn onderrug...maar heb het idee dat ik steeds voor de gek word gehouden :(
    Ik weet echt niet wanneer het nou echt is en wanneer niet. Sinds vrijdag zit ik ook aan de antibiotica voor een blaasontsteking bleh...wil onze frummel zien :)

Hoe komen jullie je dagen door, en wat denken jullie allemaal van die pijntjes en krampjes?

liefs

2. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Ik heb ook sinds een tijdje (vooral 's avonds) menstruatiekrampen en nu ook af en toe overdag. Kan er helaas nog geen regelmaat in ontdekken maar het komt wel steeds vaker nu.
    Ook verlies ik veel slijm, heb ik een giga wc-run (haha sorry) en voel ik me met momenten misselijk. Beetje zo'n grieperig gevoel :cry:

Vertelde dit aan mijn stiefmoeder en die zei dat ik mijn koffertje maar moest gaan pakken haha. Maar zelf heb ik niet het gevoel van: het zou weleens kunnen beginnen.

Helaas, de vliezen zijn nog intact, in de krampen is nog niet echt een regelmaat te ontdekken en de slijmprop lijkt ook nog op zijn plek te zitten.

En ja, ook ik word ongeduldig!
    Maar nog maximaal drie weken en dan mogen we ons kleintje eindelijk bewonderen. ;)

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hihi, ja ik word ook ongeduldig hoor ;)
    Ook niets meer in huis te doen, boekjes en de tv heb ik zo onderhand ook wel gezien... Maarja die kleine maakt zelf uit wanneer hij/zij komt he....

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ken het gevoel, ben nu 39 weken zwanger en elke dag hoop ik weer van hoop dat ze komt vandaag.

5. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ben zo jaloerssss op jullie..

jullie zjin al zo ver. ik ben niet eens 31 weken en ben het nu al zat. :(

6. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Dan ben je het met 39 wel helemaal zat hahahaha

7. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    ja hier nog eentje die niet kan wachten!
    Wel af en toe krampen maar voor de rest gebeurt er niks!
    wachten wachten en nog eens wachten maar nog even! :)

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah over jaloers gesproken ik ben ook jaloers jullie zijn al zover en dan wacht je alweer hahaha

eerst wacht je op een zwangerschap
    ben je eindelijk zwanger wacht je totdat je uit de gevarenzone bent
    ben je 37 weken zwanger kan je weer niet wachten tot dat het eris...hihi en zo gaat het maar door..

succes dames!

9. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dames hij/zij komt weldra! Ik heb de laatste 2 dagen met tranen in mijn ogen gelopen van ellende. Het verlangen was zoooo groot. Als je er zo ver doorheen zit komt de kleine weldra! Suc6 met de zware laatste loden!

10. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik ben het ook echt helemaaaaal zat ..
    wacht nu al bijna 41 weken en nog steeds geen baby :(

11. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    @ Harmless - wat een leuke naam Toon! schattig!

Hier nog eentje die het helemaal zat is...af en toe ook de ongikrampjes, darmkrampjes, harde buiken, steekjes, misselijkheid... paniekgevoeltjes enzo...maar geen baby

ook ik kan niet wachten mijn zoontje te zien. Ik heb me nu 9 maanden kunnen voorbereiden en ik ben klaar...dus kom maar op :).... waren er maar voortekenen dat je weet van ... ooh als je dat hebt, nou dan is hij er morgen ;)

x Dora

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    iddkom maar op, en waren er maar voor tekenen.

Ik lees wel veel dat er mensen voor de bevalling aan de diaree waren...
    nou moet ik zelf wel 3 x per dag met gewone onlasting naar de wc.
    Ook ik heb last van ongi buikpijn en soms lage rugpijn, veel wit slijm verlies maar geen bloed erbij.

wat moet je hier nou van denken?

liefs

13. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je beeb snel geboren wordt, ik kan me idd voorstellen dat je het op een gegeven moment wel gehad hebt!
    Alle klusjes zijn gedaan en je wilt je beeb gewoon zien!

Suc6

14. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    allemaal veel sterkte, ik weet hoe het voelt, die laatste loodjes zijn zooooo zwaar!

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    iddkom maar op, en waren er maar voor tekenen.

Ik lees wel veel dat er mensen voor de bevalling aan de diaree waren...
    nou moet ik zelf wel 3 x per dag met gewone onlasting naar de wc.
    Ook ik heb last van ongi buikpijn en soms lage rugpijn, veel wit slijm verlies maar geen bloed erbij.

wat moet je hier nou van denken?

liefs[/quote]

Ik herken de kwaaltjes allemaal ;) en geen idee wat we hier van moeten denken... ik moet dan ook wel errug vaak naar de wc net als jij maar ook gewone ontlasting... heel irri :)
    hihi soms heb ik kramp en denk ik ooh zou dit het zijn en dan moet ik gewoon naar de wc haha... tis toch erg :)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pff nou ik herken het wel hoor... ben het goed zat. Nergens puf/energie voor. Die dikke buik zit in de weg, kan niet eens meer schoenen aan van het vocht, zelfs slippers passen niet meer... krampjes dat je denkt oh zou het? Maar dan zet het toch niet door.
    Kom er nou maar uit frummel!

17. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Hi meiden,

Nou hier nog 1 die het zooooooooooooo zat is ! Wel wat voor weeen maar nog niet het echte werk ! Kan niet wachten tot het begint !

Deel Deze Pagina