Wij Jonge Ouders schrijft: Wannéér een baby wordt geboren hangt eveneens af van de vader, als we Noorse wetenschappers moeten geloven. Zij onderzichten de reltie tussen het geboortegewicht van 77.000 ouders en de duur van de zwangerschap van hun kind. Hoe zwaarder mannen bij hun geboorte wogen, hoe eerder hun kind ter wereld komt. Bij vrouwen geldt het omgekeerde. Waren zij zwaar bij de geboorte, dan is de kans groter dat hun kind later komt. Hmmz.. Ik was aan de lichte kant en mijn man aan de zware kant... benieuwd wat er waar is van DIT fabeltje dus
Maar je maakt tog samen een kindje? De beeb krijgt wat van papa en wat van mama. Als je dan allebei aan de zware kant was (hier 7 en 8 pond), hoe weet die beeb dan wanneer ie moet komen ?
Dat denk ik ook wel, maar toch leuk om de fabeltjes even te geloven toch? Zeker zo op het laatst, als je er zo op zit te wachten!
Nee joh, dat is complete onzin -> mijn mannetje was aan lichte kant bij de geboorte en die van mij komt echt niet casual late hoor! Toch , please [-o<
Bij vrouwen geldt het omgekeerde. Waren zij zwaar bij de geboorte, dan is de kans groter dat hun kind later komt. ik was bij me geboorte 2700 gram en 6 dagen te laat. me vriend was 8 pond en ook te laat
Heb ik ook gelezen ja. Maar geloof er niet in. Vraag me ook af hoeveel eerder het kindje dan komt. Mijn man was tegen 10 pond aan en ik was 6 pond. dus zal ons kindje eerder moeten komen. ben nu 39 weken zwanger
ik vond het ook al apart.. denk dat ons kindje dan precies op tijd komt mijn man en ik waren namelijk allebei 9 pond bij de geboort!
Mijn man en ik waren beiden rond de 6 pond, danique kwam 2 weken te vroeg. Een kind komt wanneer het klaar (in de meeste gevallen dan)
ik was 2 wk te laat en woog 6 pond mijn vriend woog 10 pond dus wie weet. het mag van mijn wel komen hoor met 37 wk haha kan ik langer van haar genieten. laat het maar waar zijn hoor
Fabel! Mijn vent was een 9 ponder, ik nog geen 4 pond. Onze knul is toch lekker lang blijven zitten.....
Nou! Ben benieuwd dan. Ik was 8 pond, en mijn vent 10 pond. De eerste kwam me 38 weken, maar dat was na inleiding.. en de tweede kwam met 40 weken en 3 dagen. Ben benieuwd wat deze doet
Ik geloof er niet in..... Ik was aan de lichte kant, mijn man aan de wat zware kant Maar na ruim 40 wkn zit de beeb er nog steeds in hoor!
Heerlijk al die fabeltjes. Sja... alsof beeb een kalender heeft meegekregen in de baarmoeder en daarop is aangegeven wanneer ie mag komen
mmm, wij waren beiden 8,5 pond. Komt de kleine dan precies op tijd? M'n 1e kwam dus 12 dagen te laat, is mijn geboortegewicht dus dominant in dit verhaal?