Zou wat zijn als je geen antidepressiva mag slikken tijdens zwangerschap met alle prenatale depressies. Er zijn genoeg antidepressiva die je gewoon mag slikken tijdens je zwangerschap, een arts of psychiater kan dit zo uitzoeken welke middelen dit zijn. Alleen is de kans groot dat je in het zh moet bevallen en een of twee dagen ter observatie moet blijven ivm afkickverschijnselen bij de baby.
Hoi dames bedankt voor de reacties Volgende week donderdag heb ik een afsp bij de gyno. Ben gisteren gebeld door de gyno ivm de medicatie. Nou dus ik moet wel onder controle van de gyn blijven. En ben benieuwd wat ons te wachten staat en natuurlijk of we volgende week een hartje kunnen zienn. İ hope soo
mooi dat je dit voor elkaar hebt..sowieso hoor je met jou achtergrond en huidige situatie gewoon een medische indicatie te krijgen. Ik wilde ook niet naar een vk (weliswaar om andere redenen) en mocht na me eerste zwangerschap ook kiezen wat ik wilde (maar had sowieso een medische indicatie) Nu loop ik in het zkh maar wat ik wel een nadeel vindt is dat ik vaak verschillende Gynaecologen heb, de wachttijden (veel) langer zijn en meestal het gevoel heb dat je maar een nummer bent (bij een vk gaat het anders) Uiteraard heb jij andere redenen en denk ik wel dat het je meer rust zal geven, ze monitoren je net ff wat beter als de vk dat is absoluut zo! heel veel succes !
Ik slik ook anti depressiva en heb een medische indicatie. Ik mocht kiezen of ik voor de controles bij de verloskundige wilde of bij het ziekenhuis. Ik heb voor de verloskundige gekozen en vanaf 36 weken word ik dan overgedragen naar de gyn. Ik heb al wel met 23 weken een soort intake bij de gyn gehad. Toch wel apart dat het overal anders gaat.