Hoi hoi Over 2 weken wordt mijn meisje alweer 2 jaar! Van opa en oma krijgt ze een loopfiets. Maar krijg zovel meer vragen over wat ze graag wilt hebben? IK vind het zo moeilijk, want wil wel graag iets waar ze wat aan heeft. Iemand tips? Groetjes Angela
Ik dacht ook gelijk aan een keukentje, hier had Joris dat voor de kerst gekregen en hij vind het nog steeds geweldig om steeds te spelen/koken in zijn keukentje... Verder kleurtjes, klei, boekjes, kleurboeken...
hoi angela Tijn word eind mei 2 jaar en hij krijgt een speelhuisje voor in de tuin schoolbordje met aan 1 zijde magneet nieuw bed en idd een loopfietsje heel veel succes en alvast een fijne verjaardag groetjes Noukie
glijbaan is hier super ontvangen. hij staat nu nog in de kamer, en hij vind m geweldig. boekjes vallen hier ook erg in de smaak. hier veel thomas de trein gehad, maar das voor een meisje misschien minder leuk.
Poppenspullen, zoals een buggy, wandelwagen, bedje, badje etc. En een pop natuurlijk! Hier een groot succes!
Zo zie je eigenlijk maar weer hoe verwend ze al zijn, tenminste mijn kleine meid wel. Een keukentje heeft ze al, speelt ze ook heel veel mee! Een schommel heeft ze ook al, sterker nog ze heeft in de tuin een gigantisch houten speelhuisgeval waar ze zo in kan trekken als ze 18 is, haha!
merlijn is ook bijna 2 en we zitten met hetzelfde probleem. ik had een loopfietsje willen geven, maar hij is pas 80 cm groot en dan past hij er nog lang niet op ik heb al een rugzakje gevraagd voor z'n spulletjes en houten puzzels kent nu wel zo'n beetje, dus we gaan naar de "echte" puzzels. maar veel verder ben ik ook nog niet gekomen. we houden niet zo van plastic speelgoed en speelgoed met veel geluiden. iemand nog tips voor een jongen?
Een houten treinbaan (Eichhorn). Kun je ook aan iedereen bijbehorende accessoires vragen (bruggen, huisjes, wagonnetjes, overweg etc.). Klei is op deze leeftijd ook erg leuk. Een werkbank met gereedschap (of toch ook een keukentje). Of dingen die hij zelf in en uit elkaar kan schroeven.