wil niks anders als melk drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door Krokus, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
  2. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Mijn meisje dronk ook nooit wat anders, alleen geef ik de diksap nu een beetje warm en dan gaat t er wel in als koek!
    Je kindje is natuurlijk altijd lekker warme melk gewend en moet nu opeens brrr iets kouds drinken... Misschien een tipje om eens te proberen om het warm te maken dus?

Zou me niet zoveel zorgen maken over teveel melk hoor.. Hier zitten we nog op de hoeveelheid van 4 flessen in 5 voedingen, terwijl 'volgens de standaard' het er 2 of 3 mogen zijn..
    Maakte ik mij daar zorgen over.. zegt het CB: 'gewoon blijven geven', want ze krijgt nutramigen en dat is veel lichter verteerbaar dan andere voeding.
    Ok, jouw kindje krijgt vast geen Nutramigen, maar ik denk dat je vooral moet kijken naar wat ze zelf aangeeft en op een gegeven moment laat ze vast wel meer melk staan, en gaat andere dingen drinken, als ze er zelf aan toe is. Denk je niet?

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ma2Be, daar had ik nog niet aan gedacht zeg! dat zal ik morgen eens gaan proberen. kijken of ze wel wat anders wil drinken als het iets warmer is. nooit op gekomen omdat ze wel vla,ijs en al dat soort dingen nog meer eet terwijl dat ook koud is. Hoop dat dat het ei van columbus hier is ;)

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb met lepeltje gegeven en dat doet ze wel, gewoon water en ze vindt het lekker ook nog. Dus het wordt met lepeltje, bedankt voor de tip!

5. op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina