dan moet je proberen de verleidingen niet in huis te halen , klinkt wel makkelijk ik weet het ..maar goed ,dat zal dan toch moeten als het je anders niet lukt
Dieet is maar tijdelijk, wil je echt afvallen zul je heel je levensstijl compleet moeten veranderen. Brood en bij pasta zijn echte fijnsneed. Eet je veel brood, aardappels, pasta etc kies dan voor de meest vezelrijke soort die er is. Bijv meer granen pasta en donker vezelrijk brood. Daarnaast beloon je minimaal elke dag met wat lekkers want wat je niet mag eten mis je het ergst. Neem genoegen met een overheerlijk koekje of snoepje en in het weekend eventueel een bakje chips. Eet smorgens bijv 2 boterhammen en drink veel water. Dan om 10 uur een groene appel. Dit vult vrij goed. 12 uur weer 2 boterhammen en/of eventueel een heerlijke salade. 3 uur tosti of bijv meergranen boterham. Dan Savonds vooral veel groente op scheppen en zo min mogelijk aardappels. Wit vlees kiezen boven rood vlees . ( kip is veel beter dan bijv biefstuk) zorg dat je 3 uur voor het slapen gaan niet meer eet. Dit kan je lichaam niet meer verwerken en wordt zowiezo voornamelijk omgezet in vet. Naast dit alles minimaal 1 uur intensief bewegen ( bijv uurtje hart lopen of sporten) en kleine afstanden te voet of op de fiets afleggen. Heb je niks te doen ga dan klusjes verzinnen in huis, bijv de tuin grondig schoonmaken, douche boenen etc. Voorkom verveling wat vaak zorgt voor eten
Heb alleen je beginpost gelezen en verder niets dus mijn eerste vraag: waarom lukt dit niet?? Dit is namelijk het enige wat je nodig hebt om af te vallen!! (ik spreek uit ervaring, ben 23kg afgevallen met gezond eten en 3x per week sporten). Waar een wil is, is een weg... Ik geloof niet in dieëten, shakes enz. Bewegen en gezond eten is het belangrijkste voor de rest van je leven dus dan voorkom je ook het jojo-effect.
Bij mij is het enige wat helpt, juist gezond eten en sporten!!!! Diëten leuk.. maar hoe lang ga je dat nog doen? De rest van je leven? Ik eet 5 tot 6 keer per dag, maar alleen gezond! En 1x in de week mag ik iets 'stouts'. Maar daar moet je wel tegen kunnen en je grenzen bij weten... Ik heb er geen last van, en sla hem ook regelmatig over. Het is een levensstijl, een aanpassing. Niet voor nu, maar voor je leven.
Ik hoorde laatst iemand zeggen '' koop een mini trampoline '' maar zou je daar nou echt mee af kunnen vallen ? Als je zeg maar uurtje of 2 per dag springt ?
als ik 2 uur op en neer spring val ik dood neer LOL!! Ik kan niet op een trampoline springen sinds ik ben bevallen hahahaha