IK heb nu sinds drie kwartier vreselijke pijn in de rechteronderkant van mijn buik, daar voorafgaand verloor ik ineens heel veel afscheiding echt heel veel in een keer....de pijn voelt als krampachtige bandenpijn maar dan veel erger....zouden dit weeen kunnnen zijn? ze komen nog wel onregelmatig maar wel erg pijnlijk! zou het begonnen zijn?
Ik zxou je VK bellen als ik jou was zeker als je zo snel antwoord wilt hebben denk dat hun je beter kunnen helpen dan wij... Sterkte meid
Nou als ik me VK bel dan zegt ze jah als je nog geen weeen hebt om de 5 minuten is het niks...dus daar heb ik dan niks aan.
Ja maar ze heeft wel gelijk... ik heb precies het zelfde gehad vorige week en zodra je die krampen geregeld krijgt en om de 5 min dan zijn het weeen... dan zal je vk naar je toe komen.... Ik ging onder de douche staan en toen hield het wel een beetje op maar zodra ze geregeld komen zou ik toch weer je vk bellen hoor... had je haar al gebeld dan?
Probeer even 2 paractemolletjes in te nemen en dan even douchen, Als het dan weg gaat kunnen het oefenweeen zijn en anders bel je na een uur even de vk en leg je het aan haar voor. Zij kan dan bepalen wat nodig is.
Als je onder de douche gaat staan en het wordt erger dan zijn het echte weeen, anders oefenweeen. Het proberen waard mss
hmmm mijn weeen werden juist minder erg onder de douche. mijn advies is kijk of ze regelmatig komen. dit hoeft niet te betekenen om de 5 minuten maar kan ook best eerst 15 en dan 10 minuten erna.
Ze zeggen dat als het serieuze weeen zijn dat ze doorzetten onder de douche en anders minder worden. Kan het mis hebben hoor
Idd even in bad gaan zitten. Als het oefenweeen zijn houdt het dan vaak op. Weeen herken je meestal wel. Als je twijfelt zijn het vaak geen weeen.
euh tijdens mijn eerste bevalling stond ik ook erg vaak onder de douche ter verlichting van de pijn,dat is toch de bedoeling van weeën onder de douche/in bad wegpuffen? Denk dat jullie bedoelen dat als je een douche neemt en het na de douche nog niet weg is het echte weeën zijn? En gaat het wel weg na die douche dan zijn het oefenweeën?
hallo, ik kreeg ineens erg drang om te lopen dus ben ik met mijn man een stukje gaan lopen, en het rare is hierdoor is het minder geworden en nu heb ik dus nergens meer last van. ik hoop trouwens wel dat ik dit niet dagelijks krijg...omdat het nog wel even kan duren. ik voel me zo stom nu, elke keer denk ik dat het begonnen is.....maar het zakt elke keer weer.
Daar hoef je je echt niet dom over te voelen hoor! Je bent gewoon zo nieuwsgierig naar je kindje dat je graag aan de slag wil
Nee hoor meis niet stom voelen... Ik heb dat ook ik ben deze week 36 weken zwanger en als ik van die soort oefenweeen krijg dan denk ik yeeee het gaat beginnen... Je kijkt al zo uit naar die kleine ( althans dat heb ik ) en dan is elke kramp die je voelt het begin ( dat denk je dan ) dus niet stom voelen ik voel me ook zo hoor ik begrijp je volkomen.....