Heb een vraagje he... Ben nu 23 weken zwanger en heb toen straks toen de kleine aan het schoppen was en ik mijn buik aan het bekijken was van die kleine rode puntjes ontdekt.... Het lijken op van die kleine rode onderhuidse bloedpuntjes. Ziet er net zo uit als dat er een klein bloedvaatje in je vinger of zo geknapt is , dan krijg je ook zo'n rood puntje. Wie kent het ? Of heeft het ook ? Komt het door het rekken van de huid ? En trekt dat gewoon weer weg ? Gr marloes
Ik had ze ook tijdens de zwangerschap, maar niet op mijn buik, maar veelal op mijn handen, armen en benen. Na de bevalling leken ze in te drogen. Het werden korstjes en uiteindelijk verdwenen ze weer. Waar het vandaan komt? Geen flauw idee!
Ik heb ze al jaren, op mijn bovenarmen. Ene keer is het meer dan de andere keer, en in de zomer trekken ze volledig weg.
Yep ook last van, ik heb me laten vertellen dat dit komt doordat je nu meer bloed in je lijf hebt.. Ik heb ze met name op mijn handen, wordt spidernaevi genoemd
Goh zo leer je weer eens wat! Ik heb het ook op de bovenarm een stuk of 8.. die van mij zijn meer paars en ongeveer een halve centimeter groot en wat kleinere vlekjes.. Ik heb het wel sinds de zwangerschap maar ik dacht dat het toeval was!
Ik heb t als ik bijvoorbeeld warme douche heb genomen, daarna kriebelt mijn buik en benen vaak en als je dan lekker gaat kriebelen krijg je dus ook die bloedinkjes....
ohh ben dus niet de enige die er last van heeft.... Ja vlekjes heb ik ook op mijn armen,benen enz.... Maar die puntjes/streepjes zijn echt van die gesprongen adertjes , daar lijkt het tenminste op. En die heb ik met name op mijn buik. Dacht dus dat het kwam door het rekken van de huid... Gr marloes
Ik heb een paar kleine plekjes op mijn benen. Het valt gelukkig niet zo heel erg op maar ze zitten er wel. Volgens mijn VK gaan ze na de zwangerschap vaak weer weg...
Ik heb er een hoop de zijkant van me nek.... En een paar op me armen en borsten... Liever dit dan puistjes hihihihi