dagje wellness?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik wil graag een dagje samen met mijn moeder een dagje relaxen, maar ik kan niks vinden, en het liefst moet het ook niet duur zijn.

Weet iemand waar dat kan?

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

ik lees mee...

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ik heb even op internet gezocht en ik kom steeds de zwaluwhoeve tegen maar , ik heb alleen maar slechte recensies gelezen daarover en het liefst wil ik ook massage etc erbij en daar heb je dat niet.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zo'n dagje weg is meestal toch wel prijzig hoor, alleen entree is vaak al 20-28 euro pp, en dan heb je nog geen eten, drinken en behandelingen erbij. met die drie erbij kom je al snel op 90 euro pp uit.

zwaluwhoeve vond ik verschrikkelijk. om maar even 2 uitersten te noemen, (weet niet waar je woont) ik vond Fontana in groningen en Thermen in Geldrop heel erg goed.

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    vakantieveiligen.nl

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    met de optimel kun je sparen op wellness.
    2e persoon gratis.
    Er zitten verschillende wellness door heel het land.
    Zou zeggen kijk maar eens op de site

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Thermae 2000 in Valkenburg? Vind ik altijd wel lekker, maar reken wel dat je voor behandelingen extra moet betalen. Met de gewone entree kun je in de baden, relaxruimte en de sauna's en dat was het. Niet dat dat niet lekker is, kan ook prima zijn.
    Wij gaan over 2 weken een dagje naar Zwaluwhoeve, had mijn vriend voor me geregeld. Ik hoor daar ook mindere verhalen over, mensen vinden het tegenvallen. Maarja, wel erg lief van hem :)

8. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi, ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Tilburg zit een mooie sauna: Thermen Tilburg. Hier heb je al een basisarrangementje voor 39,50 euro. Dan heb je entree, koffie of thee en gebak, gebruik van badjas en handdoeken, een zonnebankje en een afscheidcocktail. Dus da's niet duur. Je kunt er dan zelf nog een massage ofzo bijboeken als je dat prettig vindt.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    met behandelingen erbij maak je het inderdaad snel duur,
    je hebt in Zevenhuizen, Peize en Joure ook 3 supersauna's daar gaan wij altijd heen!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn ouders gaan wel eens naar Sanadome in Nijmegen, schijnt ook mooi te zijn.

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    De aller- aller- allermooiste sauna van Nederland vind ik de Veluwse Bron (en dat hoor ik van meer mensen). Ze hebben niet veel aanbiedingen, maar je bent daar wel de hele dag zoet. Ik vond extra behandelingen niet echt nodig, omdat er zoveel sauna's en zwembaden zijn daar. Geen massatoestanden zoals bij de Zwaluwhoeve, superschoon, mooi, mooie omgeving, en het is geen 'kijken en bekeken worden' sauna. Je kan er ook lekker eten.

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik weet niet waar je woont maar ik ga morgen een dagje welness doen in zuidveen de butterfly heet het daar en we moeten er om 10 uur zijn tot ongeveer 5 uur en hebben ook allerlei massages een lunch en een high tea erbij voor 125 per persoon dit vind ik niet duur zuidveen ligt trouwens vlakbij steenwijk ik weet niet of je daar bekend bent

trouwens hier moet je wel je badkleding aanhouden dat is 1 ding wat ik hier pretig vind het het is niet zo groot daar

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga altijd naar elysium in bleiswijk, erg groot maar wel erg mooi

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties , er zitten zeker een paar goeie tussen ik ga het ff nachecken op google thx!

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

In noordwijk zit er ook 1 daar ben ik in april heengeweest
    azzurro heet ie, kun je daarna ook nog lekker uitwaaien aan zee :D

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ga elk jaar 2 dagen naar Sanadome in Nijmegen, behandeling/massage erbij en relaxen maar. Heerlijk.

Zwaluwhoeve vind ik ook erg mooi, maar een groot deel is buiten en dan moet je wel erg lekker weer hebben. Oh en massages ed zijn daar wel degelijk ook te doen hoor, ruime keuze (mits je op tijd boekt!)

Deel Deze Pagina