Dringende vraag over ovtest en iui

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimuis, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi mijn vraag is dus deze vanmorgen een ovtest gedaan en negatief al word de streep wel donkerder nu wil ik er vanavond nog 1 doen maar als die positief is ben ik dan te laat om zaterdag iui te krijgen heb 2 eitjes zitten in mijn linker eileider dus hoop dat het deze keer raak is. Het zou natuurlijk mooi zijn als hij morgen positief is de ovtest. Wie weet het ben namelijk heel erg gespannen dit is ook de eerste iui. Daarna mogen we voor ivf gaan

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze zeggen dat je een OVU test het beste rond 12uur kan doen omdat hij dan het betrouwbaarste is.
    In jou geval zou ik niet wachten tot vanavond met testen maar om 12uur nog een keer proberen en anders om een uur of 16uur nog een keer.
    Zou toch zonde zijn als je te laat zou zijn voor je 2eitjes :D

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dank je voor je antwoord. Ik test vanavond rond een uur of 6 en de fa heeft gezegd dat we vanavond extra lief voor elkaar moesten zijn dus echt missen doen we ze niet ik hoop alleen op dat beetje extra hulp wat we nu krijgen.

Deel Deze Pagina