Kan me dat wel voorstellen hoor dat je het zo graag wilt! Ik ook! Denk er vaak aan in ieder geval! Het zou wel kunnen denk ik, als je een laat ei hebt gehad en je een cyclus van ik noem maar wat 33 hebt. Je kunt voor de zekerheid altijd een testje doen toch? Volgende week ofzo?! Wat is coeliakie? (schrijf ik het wel goed?)
ja ik heb nu paar keer 28 dagen gehad maar daarvoor ook echt wel eens 33 dagen ofzo.. ik heb geklust 8 dagen voor NOD en mijn eisprong misschien 9 of 10 dagen voor NOD gehad, het zou kunnen als ik een laat ei heb gehad.. ik ga over een weekje nog eens testen. wat me ook opviel is dat mijn tepelhof donkerder is en mijn tepels branden zeg maar.. ook ben ik moe en steken in mn buiik en lage rugpijn, ook kramp in mijn benen en voeten.. terwijl mn ongesteldheid over is?? en ook nog steeds bruinverlies, heel weinig..
Ok. Volgende week nog een testje is een goed idee. Je weet nooit natuurlijk! Succes! Want de symptomen lijken er wel op in ieder geval. Vrouwenlichamen zijn soms raar he. En die testen ook haha!
dankje wel ms rock! .. ik verlies nu nog steeds bruine afscheiding met heel veel slijm.. ik snap er niks van joh, mijn ongesteldheid is normaal allang over en nu elke dag bruinverlies, niet veel, maar wel wat en ook met slijm.. raar he?? en ben moe, ijskoud ook, kan zo in slaap vallen. heb ook buikpijn en steekjes onderin en in mijn liezen. misschien ben ik wel schijnzwanger ofzo haha, dat je iets te graag wil. ik wacht het gewoon lekker rustig af, over week nog n testje en soiezo even allemaal aan de arts vertellen als ik een laat ei heb gehad zou t wel raak kunnen zijn geweest en dan is dit een late innesteling geworden maar of je dan 2 dagen toch wel wat donkerrood bloed kan verliezen weet ik niet.
ik heb op de 7e geklust.. echt geklust haha.. en de 13e beetje bruinverlies gehad, 14e wat meer echt bloed.. stel dat ik de 6e mijn ei heb gehad dan zou het net kunnen he?
Dan zou het idd net kunnen, dan kun je binnekort testen hoor dan zou je op 15 dagen zitten nu. Succes!!!