wil toch nog een derde..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door drieske, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    Zijn er mensen hier die dit herkennen:

Ik ben nu 32 en heb al 2 kinderen :een meisje van 8 en een jongen van 6.
    Eerder had ik nooit de behoefte aan nog een kindje maar de laatste maanden verlang ik steeds meer naar nog een baby.
    Hebben meer vrouwen dit en hoe is dat dan bij jullie gegaan?
    Hoe ging het met het leeftijdsverschil en wat zeiden andere mensen er van?

Hoor graag van jullie!

groetjes drieske :)

2. Meike4

Meike4 Lid

11 apr 2006
    8
    0
    0
    Hoi Drieske,

Ik ben 33 jaar en heb 2 zoontjes van 6 en 4 jaar.
    Mijn man en ik hebben lang nagedacht over nog een derde kindje. Bij mij kriebelde het altijd wel maar mijn man vond 2 kinderen ook genoeg. Zeker nu ze ouder worden en het allemaal makkelijker wordt!
    Toch kreeg ook hij de baby-kriebels en zag steeds meer de leuke kanten van een derde kindje.
    We besloten om ervoor te gaan en het was de eerste keer raak!
    Inmiddels ben ik 16 weken zwanger en kijken we met het hele gezin uit naar de komst van ons derde wondertje!
    Veel succes met je beslissing!

Groetjes,
    Meike

3. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hai Drieske,

Ben een jonge moeder, heb twee prachtige dochters van bijna 5 jaar en 2 jaar en 8 maanden. Ik vond twee kinderen genoeg. Maar nu wil ik graag een derde erbij. Ik was 5 dagen overtijd en had ''zwangerschap kwaaltjes". Dus niet, werd vandaag On. Dus op naar naar volgende strijd. Wel moet erbij zeggen dat ik pas 1 maand gestopt ben met anticonceptie.

Maar nu zit ik wel te :cry: :cry: .

Mijn vriend en ik zijn nu 10 jaar samen, waren een tijdje uit elkaar omdat het niet goed ging. We zijn nu gelukkig weer samen. In die tijd leerde hij iemand anders kennen. En ze is gisteren bevallen van een meisje. En dat maakt het nu heel erg moeilijk voor me. Zij is gisteren nacht bevallen en ik werd gisteren nacht Ongesteld. Waarom? Waarom? Waarom?

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    OOk ik heb al twee engeltjes...een zoon die nov 7 word en een dochter van net 5.....Ik ben in Juni getrouwd en mijn man en ik hebben nu ook zoiets van ja ...een derde is heeeeeel erg welkom.
    Bij ons is het namleijk zo dat mijn 2 van mijn ex zijn en mijn hubbie zelf nog geen kids heeft......
    Hij is natuurlijk al jaren een papa...maar hij heeft nog nooit alles mee gemaakt...van zwanger zijn tot de geboorte en het eerste jaar zeg maar....
    Hij wou wel altijd maar nu sinds 2 maanden gaat ie er ook echt helemaal voor....hij leest er van alles over , doet ook zijn best met gezonder eten enzo, niet te heet baden enzo.......en heel meelevend met mij...echt een toppertje dus.

Ik denk dat het niet uitmaakt dat je kids al wat "ouder" zijn....
    Het is hoe je als ouders ermee omgaat...ik heb namelijk wel in mijn vrienden kring gezien dat hun "nakomer" erg word vertroeteld...meer voorgetrokken eigenlijk en dat vind ik wel fout.....ik kan me goed indenken dat ze heel blij is met der jongste aanwinst, maar de oudste zijn minstens zo belangrijk vind ik...

Mijn man is 30 en ik 28 en ik denk dat iedre leeftijd zo zijn charmes heeft... ;)

Jeanney3Tjeeeeeee wat een klap meid......ik weet precies hoe je je voelt......*knuffel*
    Wat je nu ook denkt n voelt...je ben de trotse mama van (zijn) 2 eerste(?) meiden en de derde is juist alleen maar nog meer een bekroning op jullie relatie....

5. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    jeanny3:wat moet dT EEN NAAR GEVOEL ZIJN.
    Ik hoop dat je snel zwanger word en de ex van je man op de achtergrond komt.
    Heeft hij nog wel contact met haar?

Ik ben trouwens vergeten te vermelden dat mijn er nog niet over uit is of hij nog een derde wil.

Ik ben inmiddels wel gestopt met de pil en hij heeft het niet over iets anders qua voorbehoedsmiddelen gehad dus volgens mij wil hij ook wel.

We hebben wel veel gevreeen dus we zullen zien...

Jeanny3 :laten we elkaar op de hoogte houden via dit forum,lijkt me wel leuk.

groetjes drieske

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben nu 34 heb 2 kids, jongen die in januari 9 wordt, en meisje die in november 6 wordt, en altijd zoiets gehad van we zien het wel maar wel eigenlijk meer met de gedachte dat we wel "klaar"waren...

maar ja tis toch weer begonnen te kriebelen afgelopen jaar en vanaf januari zijn we dus toch bezig om als het even mag nog een 3e keer zwanger te worden...

al moet ik zeggen dat ik best wel ongeduldig ben nu ik inmiddels "al" 9 mnd. bezig ben, maar dat komt meer omdat ik bij beide eerdere zwangerschappen al zwanger was bij de gedachte alleen al... ;)

7. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Thanks remember.

Fijn om te horen dat je mij begrijp, had het gevoel dat niemand mij begreep. Ik dacht mischien stel ik me aan. Maar lig steeds op bed naar plafond te staren en huilen. Maar vanaf nu doe ik het niet meer (makkelijk om te zeggen maar ga het wel proberen) heb twee andere kinderen hier, die mijn aandacht nodig hebben.

Drieske,

Het lijkt me zeker een goed idee om elkaar op de hoogte te houden via deze site. Ja hij heeft nog steeds contact met haar. En heb het gevoel dat zij hem terug wil ofzo (hoop dat ik het mis heb).Ik vind het zo fijn dat ik met andere erover kan praten/mailen. En ik vind heel fijn dat jullie mij begrijpen en mening geven. Heb ik echt nodig.

xxxx Jeanney3

8. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Jeanney3 Als je wat kwijt wil schrijf het lekker van je af...dat verlicht echt...en daar helpen we / ik je natuurlijk vooral bij.........

Ik moet zeggen dat ik ongeveer het zelfde mee heb gemaakt, toen ik net zwanger bleek , bleek hij ipv naar huis te gaan na het werk naar het ziekenhuis te gaan omdat daar net 1 van hem bevallen was..........was ie ff vergeten te zeggen.
    :rolleyes:
    Het grote verschil is dan wel dat zij al zwanger was voor ik met hem ging.
    Toen ik en me ex uit elkaar gingen bleek achter af dat hij ook naar mijn idee te snel een "vriendinntje per ongeluk" zwanger had gemaakt....

Ik heb nu wel contact met haar want tja zij wist niet dat wij nog bij elkaar waren en ik vind dat zij en haar kind ook de dupe zijn geworden van zijn streken....
    Al met al lijkt het makkelijk hoe ik het zo schrijf maar natuurlijk is het niet over 1 dag ijs gegaan.......

Ik ben iig blij dat ik nu een kerl uit duizenden heb en heb totaal niks te klagen , we hebben heerlijk gezinnetje en een kindje van ons bijde zou de kroon op onze relatie zijn....

Heel veel sterkte.........en goed van je dat je inziet dat je nog twee dropies heb om voor door te gaan....Ik hoop dat alles snel "losloopt"

9. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hoi, ik heb ook 2kids, ben 36 en ook bezig voor een 3e..

10. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    Jeanney3:alles wat je kwijt wil en waar je met niemand over kunt praten mag je hier van je af schrijven en wij proberen je te steunen.

Het is erg fijn om af en toe eens lekker alles van je af te schrijven!!!

succes met alles en ik hoor van iedereen!!!

groetjes drieske

Deel Deze Pagina