ff geklaagd over de super de boer hier

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    vanochtend even gal gespuwd bij de super hier..

het gebeurt te vaak dat de boodschappen van persoon voor me en die van mij in een hoekje worden gedrukt en dat kassaire alvast met persoon achter mij bezig gaat,die boodschappen kan ze dan niet meer kwijt, dus geeft ze via kleine balietje aan de klant. vanochtend dus ook weer, voor mij een oudere langzame vrouw en ik een kinderwagen. mij geen probleem dat die vrouw langzaam is, maar dan moet je als kassiere zijnde even geduld hebben. vanochtend dus niet... dus vraag vriendelijk aan de kassaire of het misschien mogelijk is dat wij even onze spullen in kunnen pakken. "hoezo, vraag ze, je hebt er toch geen last van?" nou zegt is: "ik irriteer me er mateloos aan!" . ik pak mn geld aan en doe spullen in het mandje en loop samen met die oudere vrouw weg. en ik zeg: dat is toch zo? moet toch mogelijk zijn om het even te doen. ach zegt ze stilletjes: "ik zeur niet zo gauw...." nee, dach ik en ik laat niet over me heen lopen..

pff het hart bonkte me in de keel, jeetje wat was ik pissed!

2. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Tja, onverdraagzaamheid en gebrek aan respect kom je echt overal tegen.......dat vind ik altijd zo heerlijk als je in het buitenland boodschappen doet: de rust en de tijd die kassieres daar nog hebben. Zou hier ook wel weer wat ingeburgerd mogen raken.
    Ik heb hier een de buurt een heel klein Sparretje, echt een buurtsupertje, daar zijn ze nog heel aardig en rustig, daar mag je zelfs nog gewoon een vraag stellen. Helaas liggen de prijzen daar ook net iets hoger, maar het is wel een verademing om daar boodschappen te doen. Ik heb trouwens wel het idee dat het uitmaakt of je in een dorpje woont of in een stad.....

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Moet eerlijk zeggen dat ik er hier nooit last van heb in onze toch wel redelijk grote ah. Als het rustig is in de winkel staat er zelfs iemand die helpt met de spullen weer inladen na het afrekenen.

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik heb trouwens wel het idee dat het uitmaakt of je in een dorpje woont of in een stad.....[/quote]

[/i]helaas niet altijd het geval, we hebben hier 2 super de boeren, die andere heb ik geen probleem mee. en natuulijk ah en c1000. dorp verderop zit de boni, om daar boodschappen te doen is een verademing, die mensen daar wachten geweoon netjes.

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik vind het ook altijd zo irritant hoe sommige cassieres met je spullen omgaan, potten pastasaus gooien ze over die bang heen.. zakken chips lekker in zitten te knijpen noem het maar.. heb ik ook ziets van: ja ik moet dat nog opeten hoor.. als het mag :confused:

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat gevoel heb ik altijd als ik keer naar aldi ga... die missen de ruimte voor de boodschappen en ze knallen alles maar op elkaar.. dat je eigenlijk genoodzaakt bent alles met je arm zo de kar in te schuiven.
    behoorlijk irritant en voor mij reden om naar andere supermarkt te gaan.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zeg daar vaak niks van, maar ik doe dan ook rustig aan. Dan kunnen ze de boodschappen ook niet meer op het kleine balietje kwijt en moeten ze wel wachten. Ja ik ga niet sneller omdat ze ongeduldig zijn.

Ja ik snap heel goed dat je het erg vervelend vindt en snap heel goed dat je het zo hebt afgehandeld.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat ik irritant vind:

Dat hier de kassa voor mensen met kinderwagens/rolstoelen de helft van de tijd niet open is! Krijg dan te horen (lees toegeschreeuwd) van een kassajuffrouw dat ik maar bij de servicebalie moet gaan afrekenen. Moet dan eerst heel irritant een poortje open zien te trekken zodat ik alsnog door het pad van die extra brede kassa kan. En terwijl ik dan bij de servicekassa bezig ben met afrekenen staan er allemaal mensen chagrijnig in mijn nek te hijgen die sigaretten etc willen kopen..

Booeeeh! :thumbdown:

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dit is de reden waarom ik eerst (rustig!) mijn boodschappen in mijn karretje/tassen leg,
    en daarna pas afreken!
    dan kan zo'n kassiere niet eens aan de volgende klant beginnen!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind dat ook bijzonder vervelend! Ook dat er dan zo'n schot tussen zit en dat ze mijn boodschappen naar de andere kant flikkert en ik dus niet mijn boodschappen kan inladen, omdat er al iemand met een karretje aan de kassa kant staat.
    Ik doe ook altijd erg rustig aan in zo'n moment. Als ze niet wil wachten, laat ik haar wel wachten!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Inderdaad, :D

12. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Meestal lezen ze wel aan mijn gezicht af hoe ik over iets denk..

Ik heb overigens een hekel aan Dirk van de Broek. Ik liep daar met een vriend (van 26) die wilde een kratje bier kopen. Maar omdat ík geen legitimatie bij had kregen we het niet meer.
    Dus wij, met zijn moeder LOL, terug de dirk in, word ons niet gevraagd naar ons ID....... Tja dan heb je echt een verkeerde aan mij, dus ik op hoog poten terug naar de bedrijfslijdster die me zojusit het hele beleid van A tot Z heeft verteld...... 100x sorry kwam er ongeveer uit... BARST

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vind ik ook altijd behoorlijk irri ja.
    Heb je vlees beleg voor de boterham gekocht en die word dan op zon manier op de band ge*** alsof het vuilnis is, komt dan door de haast van de kassiere in de verdrukking met de andere spullen...en dat moet je dan nog opeten :(
    Of mijn behulpzame kinders die boodschappen van anderen in mijn tas gooien omdat de kassiere die op de baan van mijn boodschappen gooit...gebruik dan dat schuifding zodat de boodschappen van de volgende klant op n andere plek komen!
    Laatst de volgende klant die boos word op mijn kinderen omdat die kassiere dat ding niet gebruikt :evil:
    En had laatst een zak chips die open knapte door dat door geduw. Daar heb ik dus mooi n andere voor gepakt.
    Dit is overigens bij de c1000 (de enige waar ik in dit dorp heen ga...de andere daar ben je je leven niet zeker...lopen de vakken vullers met spullen over te gooien nml :confused:)

14. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Hier bij de appie hein is t ook af en toe niet te geloven.... idd een ongeduldige kassierre die alles de band op pleurt zodat je met gebroken crackers en kapot beschuit thuiskomt...of je appels en peren hebben allemaal deuken erin. En dan het gevaar dat een ander met een deel van jouw boodschappen ervandoor gaat omdat alles maar op elkaar wordt gepropt... Ik zeg er meestal niks van want het werkt altijd in mijn nadeel als ik mn grote bek opentrek maar ik bedenk me wel vaak dat ik wel gek lijk dat ik me zo laat behandelen.. BOEEHHHH!

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Moet je bij ons in de winkel komen, daar kwam een meisje die wou sigaretten kopen, nou ken ik dat meisje een beetje en weet dat ze 15 is.De jongen aan de kassa vroeg om legitimatie, zegt ze,ja hallo ik ben al ouder hoor, ik kom ff snel van me werk hier tegenover dus geef het nou maar, geeft die jongen het dus zo mee, nou ik weet dus 1 ze is pas 15 2 het is niet haar werk,maar een stage, dus kortom hier krijgt iedereen gewoon sigaretten haha

16. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

doe ik ook! ik pak rustig mijn tas in en reken dan pas af, op die manier dwing ik het af ;)

17. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    Nou ik woonde in spijkenisse. Ging elke dag sigaretten halen bij de appie. Heel vaak had ik mijn dochter ook bij me. En dan werkte er zo'n chinees knaapje. En dan komt hij me om mijn ID vragen, oke geen probleem, maar deze flikte het gewoon op gegeven moment elke keer echt gewoon om te zieken. ja dan heb je gewoon de verkeerde voor je! Manager erbij gehaald en die werkte voorlopig niet meer bij de sigaretten!

18. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    oh trouwens hier bij ons bij de bas van der heijden hebben we gelukkig niet zo'n band. De kassiere moet echt wachten tot jij klaar bent voordat ze verder kan. wel zo makkelijk.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja, Super de Boer / kassaperikelen....
    Ik heb er juist een hekel aan als ik met volle kar bij de kassa kom, nog bezig ben om de spulletjes op de band te leggen en de caissiere begint alvast met scannen. Met als gevolg dat ik nog bezig ben met spullen inladen, terwijl ik eigenlijk ook al aan de andere kant van de kassa moet zijn om de spullen weer in de kar te laden! Ik heb altijd zoiets van: "wacht nu even met scannen totdat ik mijn hele kar heb geleegd en op de band ligt". Dit irriteert mij mateloos. Het scheelt een hele hoop dat ik altijd samen met mijn vriend de boodschappen doe. Maar als hij een keertje ziek is ofzo, sta ik helemaal gestressed bij de kassaband mijn spulletjes uit te laden.

Mijn jongste zusje had trouwens een ander akkefietje bij Super de Boer. Dat was vorig jaar met Sinterklaas. Ze mochten toen een schoentje zetten (van papier, zelf inkleuren en mooi maken). Die kon je dan later gevuld en al weer op komen halen.

Een normaal mens denkt: dat schoentje wordt gevuld met Sinterklaas op 5 december en dan kun je dat schoentje ook weer ophalen. Het is haar (en mij en mijn vriend trouwens ook) niet opgevallen dat er een tijd c.q. middag aan verbonden was om dat schoentje weer op te halen. Stond nergens (of tenminste niet goed genoeg) aangegeven. Mijn zusje loopt dus op 5 december de Super de Boer binnen met haar zoontje van 2 om zijn schoentje op te halen.....ALLES WEG! :confused:

Mijn zusje is toen naar de informatiebalie gelopen. Bleek dat je dat schoentje op woensdagmiddag 3 december op had moeten halen. Mijn zusje zei toen dat ze dat ten eerste nergens had zien staan en ten tweede toen moest werken. Maar ze wilde graag dat zelfgemaakte schoentje van haar zoontje terug. Kon niet, was al weggegooid :x ..... Haar zoontje stond nogal beteuterd te kijken. Mijn zusje vroeg toen naar een oplossing. Deden ze ook erg moeilijk over. Na een hoop heen en weer gepraat kon er dan toch nog een klein zakje snoep voor mijn neefje vanaf.

20. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh daar schiet ik altijd verschrikkelijk van in de stress :rolleyes: . Als ik alleen ben ga ik tegenwoordig in de langste rij staan om dat te voorkomen :oops:

Deel Deze Pagina