positieve ovutest, wanneer klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joylinn, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb vandaag eindelijk mijn positieve ovutest. ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten en het bleek dat mijn ei veeel later was dank ik dacht.:(

is het nu verstandig om vanavond, morgen en overmorgen te klussen?

of is dat te weinig of teveel?

heeft iemand advies? dank jullie wel! ;)

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Helemaal niet gek, succes :D

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een positieve ovulatietest hebt, dan heb je ongeveer 36-40 u later de eisprong. Dus dan zou ik vandaag klussen en eventueel overmorgen weer. Elke dag is niet nodig, want zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Dus om de dag is voldoende.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Als ik jouw was zou ik het om de dag doen. Dan is de zaadkwaliteit ook het beste. ;):p Go for it en succes!

5. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik heb deze maand ook voor het eerst ovulatietest's gebruikt en mijn ei was ook iets later dat ik eigenlijk had gedacht.
    Maar is het normaal dat je maar op een dag een positive test heb, of kan het ook weleens twee zijn?

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De LH-piek kan heel kort zijn of iets langer, het is maar net op welk punt je de piek oppikt met je test. Je kunt maximaal twee dagen positief testen. Maar om te bepalen wanneer je eisprong is, moet je van het begin van de piek uitgaan en daarmee rekenen. Dus 36-40 u bij de eerste positieve test optellen.

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb vandaag nog een vettere streep.. gisteren geklust en dan vandaag of morgen nog een keer....

leuk, want ik heb een paar maanden ook ovutesten gedaan maar ben toen waarschijnlijk te snel gestopt want heb geen piek gevonden.. ik heb mijn ei later, blijkt nu!

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb ook altijd de ovutesten gebruikt, maar ik weet het niet hoor. Ik had mijn ei altijd erg laat, ruim na de 18 dagen. De laatste maand deed ik het gewoon om de 2 dagen en toen was het raak.

Deel Deze Pagina