wil zo graag maar durf niet...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cyntje78, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Streep=streep dus zwanger!
    De breedte zegt niet veel... Volgens mij eigenlijk niks... :)

Alvast een voorzichtige proficiat!

PS: test anders morgen nog eens voor de zekerheid?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hooii ik heb ook de clearblue gebruikt!

nee hij hoeft niet even bred te zijn hoor bij mij was het superlicht en al helemaaal niet even breed maar zie.. toch 12 weken zwanger!

eene plusje betekent zwanger even brede lijn of niet

3. lennylenn

kijk maar in mijn album..staat een foto van de test bij

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Waaaahhhh Ik kan het nog niet geloven! Ik test morgen gewoon nog een keertje hahaha! Dan wel met ochtend urine.... super laat zal ik het toch niet maken vannacht.

Mijn vriend zag dus niets.... mmmm..
    Maar ik kreeg wel veel dikke pakkerts! En Ojee.... wat hebben we nu nog veel te klussen in huis. Maar aangezien ik 30 ben wilden we toch beginnen met kindjes. Maar dat het de 2e ronde al raak zou zijn? Toch morgen nog ff een testje er tegenaan gooien!

Groetjes Cynthia

5. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Oei, dat lijkt er wel op.. een streepje is een streepje, want de "chemische reactie" is er! Maar wel heel pril hoor, ik zou morgenochtend herhalen

6. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik had testen van het kruitvat waar ook een plus op komt te staan en in de bijsluiter stonden voorbeelden van de plus als ie er wat lichter, smaller of breder is maar dan ben je toch echt zwanger hoor als ie er staat! ben benieuwd naar je volgende test ;) voor de zekerheid maar alcohol vrij vanavond? ;) haha

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, mijn vriend zag de eerste keer ook niet echt een streepje, terwijl ik m toch echt wel zag ;) En kijk aan: bijna veertien weken zwanger ;) Ik heb toen trouwens de digitale gebruikt, die geeft gewoon zwanger of niet zwanger aan en niet dat gemiep met streepjes :D

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Tipje: koop de digitale van clearblue, dan staat er gwoon in letters 'zwanger' of 'niet zwanger'. Geen gedoe met vage streepjes ;)

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Oehhhh spannend.....ben gewoon zenuwachtig voor je :)

Maareh streepje is streepje volgens mij hoor ;)

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Klinkt tot nu toe goed!

11. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ik ken die test niet maar volgens mij zou dat niets uit moeten maken toch? als er niets over staat in de gebruiksaanwijzing lijkt het me duidelijk....:) als je 100% zekerheid wilt moet je zo'n digitale test van clearblue doen daar staat dan gewoon zwanger of niet zwanger...was voor mij een uitkomst omdat ik ook nogal onzeker was over de streepjes of ze niet te licht waren ed. Succes in ieder geval.....duim voor je dat de test gewoon goed is!

Groetjes Lysanne

12. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik heb ook de test van clearblue gebruikt, een verticale streep betekent zwanger!

Gefeliciteerd!

13. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Spannend joh!

Ik heb 3 dagen voor NOD getest, negatief.
    Toen ik 1 dag over tijd was nogmaals getest en toen was ie positief. Heb de digitale van CB gebruikt, dan weet je het zeker.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik teste 1 dag overtijd met de Kruidvat test. Ik hoefde niet eens te wachten op de uitslag, hij kleurde meteen DIKKK positief.
    Een dikker streepje was niet mogelijk geweest! :):)

15. lennylenn

gefeliciteerd met je zwangerschap vrouwtje! een streep is een streep echt waar..morgenochtend verschijnt dezelfde streep op je test!

Heel erg veel succes en je gaat nu lekker zwanger 2009 in :D

16. lennylenn

ff voor de duidelijkheid.. die streep geeft aan dat er hcg in je bloed zit en dat heb je alleen als je zwanger bent of als je niet zolang geleden een miskraam heb gehad..

dus nog een keer je bent gewoon lekker zwangerrr hahahaah ik ben zelf heel blij voor je..ook vreemd krijg hetzelfde gevoel als toen mn zus ging testen hihihih

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb 7 dagen voor nod positief getest met CB. Was zichtbaar, maar licht. ik moet er wel bij zeggen dat ik in eerdere topics ben tegengekomen dat er soms bij cb ook een streepje verschijnt als je niet zwanger bent, dus moet het ook (wel op niet licht) een breed streepje zijn. Je merkt wel dat bij cb het streepje(bij licht positief) aan de linkerkant donkerder is.

Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar vond het wel nodig om te vermelden.

Hopelijk is het gewoon raak natuurlijk.

Groetjes

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Inderdaad was het streepje links het meest zichtbaar. Maar morgen doen we er gewoon nog eentje ;)

Zo.... ff optutten en op naar vrienden waar we de avond doorbrengen!

Allemaal een gelukkig nieuwjaar alvast! :thumup:

Groetjes Cynthia

19. lennylenn

hooiii allemaal gelukkig nieuw jaar en welkom inm 2009..
    jaaa voor mij houdt het nu alweer op ik lig al lekker in mn bedje, morgen weer werken.

maar ff over dat de cb ook een streepje geeft als je neit zwanger bent..lijkt me wel heeel erg vreemd want een test kan alleen positief zijn als er hcg in je bloed zit en anders niet. eerste hokje laat zien of je zwanger bent of niet en het tweede hokje waar een streepje in verschijnt wilt zeggen dat de test succesvol is verlopen.

wat mischien gebeurd kan zijn bij de andere mensen bij wie de test wel positief was maar later bleek dat ze toch niet zwanger waren..dat ze mischien cystes op de eierstokken hadden dat geeft ook een onbetrouwbaar resultaat.

vooralsnog ik denk dat cynthia gewoon zwanger is..laat het dan morgen wel even weten he ik ben hartstikke nieuwsgierig.

20. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Ik had inderdaad de eerste keer dat ik testte alleen een indroogstreepje, maar die zit op rechts bij CB. dus als je een dikke streep is die op links dikker is, dan zou ik zeggen dat je zwanger bent.
    Nog een manier om het te vergelijken is om te kijken of het streepje er aan het eind van de dag nog zit. CB staat er om bekend dat een positief resultaat vrij snel vervaagt, maar dat indroogstreepje kan dagenlang blijven staan...

Deel Deze Pagina