ik heb helemaal niet getest met ochtendurine of geconcentreerde urine ofzo. volgens mij hoeft dat vandaag de dag net perse meer. ik had een doosje van 2 gehaald omdat we de volgende dag zouden testen op de verjaardag van mijn dochter zoals ze zo graag wilde. maar s avonds kwam het doosje na het eten op tafel en de gebruiksaanwijzing en begonnen vriendlief en dochter. nou het zijn er 2. dan kunnen we toch wel ff oefenen niet dan? dan weten we morgen precies wat te doen. affijn ik nog mijn hele opvoedkundige riedeltje afdraaien voor teleurgestelde gezichten, zo van dat het avond was en vast niet kon en nog erg vroeg was pas 2 dagen overtijd bla bla bla bla bla ik zat nog vanalles te verzinnen toen er 2 strepen omhoog kwamen zo tussen de pannen. dan zit je toch echt ff letterlijk met je mond vol tanden. de volgende ochtend gaf hetzelfde resultaat. dus ik zou er niet wakker van liggen dan je nu wakker ligt en gewoon straks testen als je daar behoefte aan hebt. ennuh ik hoor van veel mensen dat ze niet durven testen en bang zijn voor de tleurstelling. maar ondanks die teleurstelling weet je dan wel waar je aantoe bent he en hoef je jezelf niet gek meer te maken met als...en misschien...en dat eindeloze wachten. succes!
oooh... ik had een bladzijde overgeslagen zie ik nu.en ik zie dat je inmiddels al getest heb. sorrie voor mijn geratel dus.....
@ Yinte, geeft niet hahaha! Ik ben inmiddels bij de huisarts langsgeweest vanmorgen. Urine opgevangen en laten controleren op blaasontsteking (stinkende urine) en natuurlijk zwangerschap (gisteren nog negatief) Helaas negatief.... beide... Er is een klein spoortje bloed in mijn urine gevonden maar geen blaasonsteking. Dus ik mag nog een week wachten. Als ik dan nog niet ongi ben geweest mag ik terug komen en gaan we weer verder testen. Ik heb besloten om de 14e te gaan omdat ik de 15e en de 16e moet werken. En mocht ik nu toch in een nieuwe ronde zitten dan zou de 14e ongeveer mijn eisprong zijn. Nou, ik ben benieuwd! Groetjes Cynthia
FF een update.... Inmiddels ben ik 12 dagen over tijd. A.s woensdag mag ik weer terug komen bij de huisarts. Eigenlijk wil ik voor die tijd nog een x testen, want ik heb nog 1 test in huis. Maar toch weer bang voor die teleurstelling. Op het moment heb ik sneller last van mijn onderrug (ik heb ook zwaar werk in de zorg) Ik ben zooooo vergeetachtig. Ik zeg hele stomme dingen zoals vanavond toen ik uit de auto stapte en wilde zeggen " ik doe even mijn handschoenen uit" Nee... ik zei dus.... " Ik doe even de gordijnen uit!" Af en toe kriebelende/tintelende /jeukende tepels Licht misselijkheids gevoel Geen trek hebben Steekjes onderbuik Je zou toch haast denken, niet? Nou maar weer afwachten Groetjes Cynthia
Maar is het wel mogelijk om met zoveel dagen overtijd nog steeds negatieve testen te hebben? Is je HCG niveau dan niet te laag mocht je wel zwanger blijken? Poeh, ik hoop het echt voor je! Je hebt niet meer getest? Spannend meid!
Ik heb vanmorgen mijn laatste test maar gebruikt... één keer raden.... negatief Gelukkig zitten mijn vruchtbare dagen er weer aan te komen, dus weer flink aan de klus. Zal ik woensdag dan maar niet naar de huisarts gaan of toch maar wel. Omdat de huisarts zei dat het tóch wel eens voor komt. Maar het lijkt me sterk dat dit juist mij treft Inderdaad vraag ik me dat ook wel eens af.... of een laag HCG nivo invloed heeft op een zwangershap. Misschien ga ik daar eens een topic over starten.... eerst ff googlen. Groetjes Cynthia
Dan ga ik woensdag toch maar naar de dokter. Vorige week was ik ook blij dat ik dat gedaan had.... toch even je verhaal kwijt. Mocht ik een bloedonderzoek kijgen krijg ik dan een verwijzing naar het ziekenhuis? Ik heb trouwens even opgezocht over de lage HCG waarden. Tijdens een zwangerschap kan het iig geen kwaad. Maar een lage HCG kan ook duiden op een bbz of een mk. Dus er zit niets anders op dan afwachten.... nog 2 nachtjes slapen iig. Groetjes Cynthia
Geen idee, dat weet ik verder niet... zou je even voor moeten informeren! Heb je buikpijn dan, als je denkt aan een bbz? Met een mk zou je al wel klachten moeten hebben hoor
Buikpijn niet.... wel steekjes in de onderbuik. Maar ik zou nu natuurlijk ook gewoon in mijn volgende cyclus kunnen zitten ivm bruinverlies begin deze maand. Ik denk dat ik morgen maar naar de huisarts ga. Heb ik alles in een dag gehad. Tandarts, zomervakantie uitvechten tijdens vergadering en huisart hahahaha! Ik hoop dat ik morgen de mannelijke huisarts heb. Dat is echt een schat! En is niet zo moeilijk in het doorverwijzen (voor evt bloedonderzoek?) Groetjes Cynthia
Bruinverlies is natuurlijk geen menstruatie he. Dat is oud bloed. Als je ongesteld zou worden, dus je lichaam begint weer aan een nieuwe cyclus, dan moet je wel donkerrood of felrood bloed hebben.
Ja, dat is wat ik ook dacht over bruinverlies. En bruinverlies tijdens de eisprong, kan dat? En kan dat 4 dagen duren? Voor het geval dat ik nu in een hele lange cyclus zit. Jeetje wat een boel vragen schieten me er nu tebinnen. Vanavond maar vroeg naar bed, dan is het zo morgen groetjes cynthia
Ik heb wel eens bloed/bruin verlies gehad tijdens een eisprong , dus dat kan wel. Maar of het 4 dagen aanhoudt. Was het echt puur bruin? Geen donkerrood er doorheen? En was het veel?
Cherrylein... het was echt alleen maar donker bruin. Wat veel of weinig is weet ik niet. Maar het was tot tegenstelling van mijn ongi's niet veel. Geen vers bloed erbij. Ik controlleerde mijn wc papiertjes en mijn inlegkruisjes bij elke toilet gang. Groetjes Cynthia
Cherrylein, dat ga ik ook zéker doen! Ik heb net gekeken op de site van het Medisch Huis hier en ik zag dat de mannelijke huisarts morgen spreekuur heeft. Over het algemeen doet hij niet zo moeilijk is mijn ervaring in de familie en bejaardenhuis. Vanavond heb ik een klantje voor de nagels... dus de tijd zal lekker opschieten. Vroeg naar bed en om 8.00 sta ik voor de deur. Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes Cynthia
Vanmorgen bij de huisarts weer negatief. Ik had trouwens de vrouwelijke h.a. die ik vorige week ook had. Ze zei dat ik dan w.s. een cyclus had overgeslagen. En het bruinverlies moest ik dan maar aanzien als ongesteldheid. Ook vroeg ze of ik gespannen was.... nou, op dat moment wel maar de afgelopen 2 weken heb ik me juist rustig gevoeld. Ondertussen voelde ik de tranen in mijn ogen branden. Ik kon het niet opbrengen om te vragen om een bloedonderzoek. Het is immers mijn 2e ronde nog maar dus we gaan gewoon door. Mocht het bruinverlies dat toch mijn ongi zijn geweest dan ben ik rond de 15e in mijn vruchtbare periode. Gelukkig is dit al snel. Vanavond dus vroeg naar "bed" In de auto heb ik even potje zitten janken.... gewoon die spanningen van dat moment die er uit kwamen.... Liefs Cynthia
Heh meid wat balen! Best wel bizar allemaal maar daar was je zelf ook waarschijnlijk al achter! Ik kan je alleen suc6 wensen met het klussen en hopen dat het deze keer dan wel raak is...! Sterkte in ieder geval! Groetjes