Meiden help me ff. Ik ben de hele tijd aan het tellen hoe ver ik zwanger ben. Ik ben nl. onregelmatig ongesteld dus ik weet het gewoon niet. Wat ik wel weet is: Op 17 dec. had ik een positieve test (2 dikke strepen, weet niet of dat iets wil zeggen) en 3 dec. is de laatste dag dat wij 'geklust' hebben. Hoe ver zou ik nu dan zijn? Ik ben bang dat als ik een echo krijg ik nog niet zo ver ben en dat er dan niets te zien is. Kan iemand een beetje voor mij tellen? Ik kom er zelf niet aan uit.
officieel begint het tellen op de eerste dag van je laatste menstruatie, als je er echt niet uitkomt is een vroege termijnecho een optie, vooral als je onregelmatig ongesteld was.
Je kan evt ook een test doen van de cb... Zij hebben nu nieuwe testen waarme je kan zien hoe lang je zwanger bent.
dan ben je ongeveer 6 a 7 weken zwanger! en anders bel je even naar een vk voor een termijnecho! groetjes sofie
22 jan. heb ik een afspraak bij de VK, maar die maakt geen echo's. Daar moet ik morgen voor bellen (bij een andere praktijk). Ben alleen bang dat er dadelijk nog niets te zien is, omdat het nog te vroeg is ofzo.
Wanneer ben je uitgerekend Laatste menstruatie: 20 november 2008 Cyclusduur: 28 Je bent uitgerekend op: 27 augustus 2009 Je bent nu: 48 dagen zwanger En je hebt nog: 232 dagen te gaan Dit is de: 7e week Het sterrenbeeld wordt: Dit heb ik even uitgerekend op basis van jou gegevens. Je hebt de 3 dec voor het laatst geklust en als ik dan 2 weken eerder doe kom je uit op 20 nov, dit heb ik ingesteld als je eerste dag van je laatste menstruatie. Dan kom je hier op uit. Maar het is natuurlijk afhankelijk van wanneer je je eisprong hebt gehad.
als er nog niks te zien is ben je minder ver en dan kun je gewoon een week of 2 later vaak terugkomen
hey meis heb hetzelfde probleem (zie onderschrift) ik heb alleen in okt en nov getest en was nega heb toen 12 dec getest met cb digi was toen ook nega toen op 16 dec positest ik weet het dus ook niet ga ervan uit dat ik nu ong 7 weken zwanger ben. kan iemand het misschien bij mij ook uitrekenen? of wordt dat heel lastig? xxx
Dat kunnen we niet berekenen aan de hand van een positieve test alleen. Positief=positief. Wat was de eerste dag van je laatste cyclus en hoeveel dagen duurt die gemiddeld? Wanneer denk je dat je eisprong had/bent bevrucht?
Hallo dames ik weet het precies ook niet ik was 5 dec gestopt met de pil ik was 3 maanden aan de pil , 7 dec ontrekingsbloed gehad die dagen had ik ook gekluts. na me ontrekingsbloed wat 5 dagen duurde werd ik misselijk 1 week later blaasontstekings . 2 weken later weer vaker plassen alleen zonder pijn 3jan zou ik eigenlijk ongi worden maar niks , GETEST KRUIDVAT NEGATIEF met zeer licht streep positief , 4 jan weer getest duidelijk negatief ook kruidvat 6 DAGEN LATER trekpleister test gehaald , en ja positief! Maar nu weet ik niet precies hoe lang ik echt zwanger ben ?
@querida, nou dan zou ik er voor de zekerheid uitgaan dat je 4 weken zwanger was op t moment dat je test voor t eerst écht positief was. Op 10 januari dus...?
Vanaf 5 weken is er al iets te zien op de echo. Ik had een zeer onregelmatige cyclus en kon 5 of 8 weken zwanger zijn. Op de echo bleek het dus 5 weken te zijn. Dus gewoon uitleggen aan de vk en een afspraak maken voor de echo!
En wanneer werd je dan ongesteld? Dinsdag 9 december? Dan zou je nu dus 5 weken zwanger kunnen zijn. Maak maar vast een afspraak met de verloskundige. Alleen aan de hand van een echo kunnen ze zien hoe ver je werkelijk bent!